×
×
جدیدترین‌‌ها

برنامه کاری کارکنان گوگل منعطف شد

  • کد نوشته: 6618
  • اردیبهشت 16, 1400
  • در شرایطی که برخی کارکنان گوگل از ماه گذشته داوطلبانه به این شرکت بازگشته اند، برای برخی دیگر که تمایل به حضور دائم در محل کار ندارند، برنامه کاری منعطف پیشنهاد شده است.
    برنامه کاری کارکنان گوگل منعطف شد

    به گزارش خبرگزاری نخست نیوز به نقل از انگجت، ساندار پیچای مدیر عامل گوگل می‌گوید این شرکت برنامه کاری هفتگی هیبریدی را به کارمندان خود پیشنهاد داده که مبتنی بر سه روز کار در خارج از دفاتر گوگل و دو روز کار در محلی است که خود کارمندان آن را مناسب تشخیص می‌دهند.

    البته تصمیم گیری نهایی در مورد محل کار دو روز دیگر بستگی به محصول در حال تولید از یک سو و گروهی که فرد در آن کار می‌کند از سوی دیگر دارد.

    گوگل همچنین قصد دارد تا اواسط ماه ژوئن فرایندی را پیشنهاد دهد که بر مبنای آن ثبت تقاضای کار از دفتری متفاوت از دفتر کار اصلی فرد ممکن شود. از این طریق کارکنان می‌توانند حداکثر تا چهار هفته از محلی غیر از محل کار اصلی و ثبت شده خود به فعالیت ادامه دهند.

    همچنین گوگل قصد دارد به اعضای گروه‌های کاری مشترک امکان دهد تا بدون آنکه همه در یک محل حضور داشته باشند از مکان‌های مختلف فعالیت‌های حرفه‌ای خود را تعقیب کنند. برآورد خود این شرکت آن است که حداقل ۶۰ درصد از کارکنان گوگل تمایل دارند هفته‌ای چند روز در محل کار خود حضور یابند، ۲۰ درصد به تداوم کار از منزل تمایل دارند و ۲۰ درصد باقیمانده هم به کار از مراکز جدید گوگل علاقه نشان خواهند داد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *