×
×
جدیدترین‌‌ها

پست تند سرپرست تیم استقلال: گندتان جمع نشده است!

  • کد نوشته: 65672
  • اردیبهشت 9, 1402
  • سرپرست مدیرعاملی استقلال در یک پست اینستاگرامی به افرادی که به دنبال نفوذ در باشگاه استقلال هستند هشدار داد.
    پست تند سرپرست تیم استقلال: گندتان جمع نشده است!

    به گزارش نخست نیوز ، ساعتی قبل از اینکه استقلال در بازی حساس خود در جام حذفی مقابل پارس جنوبی به برتری دست پیدا کند و راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شود، حجت کریمی، سرپرست استقلال، در یک پست اینستاگرامی به تبیین آخرین وضعیت باشگاه استقلال از لحاظ مالی و همچنین هشدار به افرادی که به زعم او خواهان سنگ‌اندازی در مسیر حرکت این باشگاه هستند، پرداخت.
    * استراماچونی برای دو روز 2400 یورو دیرکرد گرفت
    در سخت‌ترین روزهای باشگاه استقلال، به لطف خدا توانستیم بزرگ‌ترین بدهی‌های تاریخ باشگاه را پرداخت کنیم. بدهی‌ای که شاید برخی‌ها باور نمی‌کردند بتوانیم پرداخت کنیم. هواداران عزیز در جریان باشند با وجود پرداخت نزدیک به یک میلیون و 600 هزار یورو بابت بدهی استراماچونی به خاطر دو روز تعطیلی کشور قطر به دلیل عید فطر، انتقال پول استراماچونی با تاخیر همراه بود. وکیل ایشان اعلام کرد که چون پول را دیر پرداخت کردید باید 2400 یورو بابت این دو روز پرداخت کنید. مربی‌ای که کمتر از یک نیم فصل سرمربی استقلال بود کل مطالبات دو فصل به اضافه این دور روز تاخیر را هم گرفت. ضمن اینکه اگر بدهی استراماچونی پرداخت نمی‌شد، باید روزانه بالای 100 میلیون تومان خسارت می‌دادیم، ولی خوشبختانه جلوی این اتفاق گرفته شد.
    * دستمزد 300 میلیاردی کادر و بازیکنان را پرداخت می‌کنیم
    هنوز درگیر پرداخت شدن و رهایی از این بدهی‌ها بودیم که با بدهی 180 هزار یورویی به کوین یامگا، بازیکن ارزشمندمان، روبرو شدیم. هواداران عزیز بدانند همه تلاشمان را به کار می‌بریم تا دستمزد یامگا و دیگر بازیکنان و کادرفنی که حدود 300 میلیارد تومان برآورد شده است پرداخت شود. جا دارد از مدیر عامل بانک شهر برای همکاری در این مدت تشکر کنیم.

    منبع: ورزش سه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *