×
×
جدیدترین‌‌ها

در نشست خبری با فواد حسین
از تلاش‌های عراق برای ایجاد زمینه‌های گفت‌وگو در منطقه تشکر می‌کنیم

  • کد نوشته: 5460
  • اردیبهشت 6, 1400
  • وزیر امور خارجه ایران در نشست خبری مسترک با همتای عراقی خود از تلاش های دولت عراق برای ایجاد زمینه های گفت‌وگو در منطقه قدردانی کرد.

    از تلاش‌های عراق برای ایجاد زمینه‌های گفت‌وگو در منطقه تشکر می‌کنیم

    به گزارش نخست نیوز، وزیر امور خارجه ایران در نشست خبری مسترک با همتای عراقی خود از تلاش های دولت عراق برای ایجاد زمینه های گفت‌وگو در منطقه قدردانی کرد.

     محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در نشست خبری مشترک با فواد حسین ، همتای عراقی خود حادثه انفجار در یکی از بیمارستان های بغداد و جان باختن تعدادی از شهروندان عراقی را تسلیت گفت.

    وی در ادامه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به مردم عراق گفت که امیدوارم این ماه ، ماه الفت و مهربانی ، برکت و رحمت برای همه ما در منطقه باشد.

    ظریف گفت: گفت‌وگوهای بسیار بسیار خوبی با برادر و دوست عزیزم جناب آقای دکتر فواد حسین داشتیم، از مهمان نوازی صمیمی و گرم ایشان تشکر می کنم ، ما از نقش محوری و قدرتمند عراق در منطقه استقبال می کنیم و امیدواریم که نقش عراق در منطقه هر روز قوی تر و نقشی در جهت ثبات و آرامش در منطقه باشد.

    وی تاکید کرد: از تلاش های دولت عراق برای ایجاد زمینه‌های گفت‌وگو در منطقه تشکر می‌کنیم و امیدواریم که این تلاش‌ها به گفت وگوی بیشتر و مفاهمه جدی تر در منطقه بیانجامد. همه ما در این منطقه همواره در کنار هم خواهیم بود، دیگران می روند ولی ما در این منطقه خواهیم بود و باید روابط خودمان را بر اساس حسن همجواری، احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر ، عدم مداخله در امور داخلی و دوستی و برادری و اخوت بنا کنیم و این سیاست جمهوری اسلامی در منطقه بوده و خواهد بود.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *