×
×
جدیدترین‌‌ها

شوشتری سکاندار هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی شد

  • کد نوشته: 49691
  • فروردین 25, 1401
  • نخستین مجمع انتخابات هیات ورزشی استان بر اساس دستورالعمل‌های جدید فدراسیون و حضور سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.
    شوشتری سکاندار هیات  ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی شد

    نخست نیوز: مجید خروشی– بر اساس این گزارش مجمع انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با حضور ۲۵نفر از اعضای مجمع ۳۰نفره در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان با حضور رییس فدراسیون و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و تنها نامزد هیات فرج‌الله شوشتری رییس ستاد فرامین حضرت امام در استان برگزار و درنهایت با کسب ۲۴ رای موافق و یک رای مخالف به مدت ۴سال ریاست هیات را کسب کرد.
    سردار باران چشمه رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی حضور فرزند شهید شوشتری را در راس هیات به فال نیک گرفت و گفت: ورزش زورخانه‌ای در کشور قدمت بسیار کهن و یکی از ورزش‌های سنتی و ملی ما می‌باشد بنابراین ضروری است که این ورزش را در سطح کشور احیا و همچنین با کشف استعدادهای جوان در راستای نخبه پروری و استعدادیابی حرکت کنیم و من امیدوارم که هیات خراسان رضوی با حضور اعضای هیات رییسه قوی و حمایت مدیران ورزشی به جایگاه واقعی خود در کشور دست یابد
    وی گفت: درگذشته فدراسیون در رنکینگ ۲۵ قرار داشت با تلاش‌ها و اهتمام علاقه‌مندان به این ورزش هم‌اکنون با تزریق بودجه مناسب در جایگاه پنجم قرار داریم که جای امیدواری است .
    وی از تزریق بودجه ۲۰ میلیارد تومانی فدراسیون خبر داد و گفت: امیدواریم این بودجه با توجه به جوان‌گرایی و اقدامات مناسب برای استعدادیابی و پرورش نخبگان افزایش یابد تا بتوانیم استان‌های غیرفعال را مجدد مرمت و احیا کنیم
    در ادامه این نشست هاشمی جواهری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و محکوم کردن فاجعه شهادت طلبه ایثارگر و خانواده شهید در حرم رضوی گفت: ورزش پهلوانی عین فرهنگ ملی است و جایگاه بسیار والایی دارد و تنها ورزشی است که مرشد به نام بزرگان دینی زنگ پهلوانی را می‌نوازد.امیدواریم با شناختی که از روحیه فرهنگی فرج‌الله شوشتری داریم این هیات در راس هیات های ورزشی در مشهد مطرح شود و ما نیز در این راستا از هیچ کمکی دریغ نخواهیم ورزید.
    هاشمی جواهری همچنین در حاشیه برگزاری این انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ورزش پهلوانی در دست فردی سپرده شد که بافرهنگ ایثار ، فداکاری و مردانگی عجین شده است و با شناختی که از فرج‌الله شوشتری به‌عنوان ورزشکار این رشته داریم امیدواریم به جایگاه واقعی دست یابد.
    وی اضافه کرد: با تمام امکانات از این ر شته ورزشی که بافرهنگ دینی و مذهبی ما عجین است حمایت می‌کنیم تا به‌عنوان رشته‌ای الگو و اسوه و پایگاهی برای ترویج فرهنگ و توسعه اخلاق محوری برای سایر رشته‌های ورزشی باشد.
    وی درباره وضعیت هیات های ورزشی گفت: بسیاری از هیات های ورزشی از جایگاه واقعی خود فاصله گرفته اند امیدواریم با تغییرات و اصلاحاتی که در هیات های ورزشی ازجمله،والیبال ُفوتبال ،جودو و سایر هیات ها مدنظر درآیم بتوانیم با همفکری ،تلاش و مجاهدت ورزشکاران به جایگاه واقعی در سطح کشور دست‌یابیم .
    سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: امیدواریم هر هفته یک تا دو انتخابات مجمع را برگزار و سروسامان بدهیم تا هیات ها بتوانند به کمک ورزش استان بیایند و در راستای رونق و توسعه ورزش در استان به اهداف تعریف‌شده نزدیک شویم.
    در پایان همچنین محمدجواد حیدری با کسب ۲۵ رای ،مرتضی قدمیاری ۲۳ رای،امیر رشید لمیر۲۳ رای،مجید طهوریان عسگری ۲۰ رای و حمیدرضا فهیمی راد ۲۱ رای به ترتیب به‌عنوان نایب رییس ،خزانه‌دار،کارشناس خبره و اعضای هیات رییسه با رای اعضای مجمع برگزیده شدند(گفتنی است این انتخابات بر اساس دستورالعمل جدید فدراسیون برگزار شد)

    برچسب ها مجید خروشی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *