×
×
جدیدترین‌‌ها

افتتاح چهارمین کانون استعداد یابی هندبال در ناحیه یک مشهد

  • کد نوشته: 49677
  • بهمن 21, 1400
  • در ادامه افتتاح کانون های هندبال مشترک هیات هندبال استان و اداره کل آموزش و پرورش در سطح خراسان رضوی، چهارمین کانون در ناحیه یک مشهد با هماهنگی هیات هندبال مشهد و آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد افتتاح شد.
    افتتاح چهارمین کانون استعداد یابی هندبال  در ناحیه یک مشهد

    نخست نیوز : مجید خروشی– در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در سالن ورزشی نشاط ناحیه یک مشهد انجام شد در ابتدا آقای قره باغی کار شناس مسئول تربیت بدنی ناحیه یک ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان در این مراسم از توجه هیات هندبال استان به رشد و توسعه هندبال در کل استان تقدیر و تشکر نمود و عنوان کرد با توجه به تعطیلی مسابقات به دلایل مختلف در دو سال گذشته، حضور دانش آموزان در این رشته جذاب به حداقل رسیده است و یک فاصله بین دونسل قبلی و حال حاضر بوجود آمده است که با شروع به کار این کانون ها امیدواریم بتوانیم این خلع آموزشی را پر نماییم .
    مجید زارع زاده مسئول انجمن هندبال ناحیه یک هم عنوان کرد به جهت دسترسی راحت تر دانش آموزان به کانون ها در بخش دختران و پسران، دو سالن در دو قسمت این ناحیه در نظر گرفته شده است تا علاقه مندان در سالن نزدیک به محل سکونت خود در تمرینات شرکت کنند.
    رضا علیزاده رییس هیات هندبال خراسان رضوی ضمن تقدیر و تشکر از مسولین ناحیه یک به جهت برنامه ریزی خوبی که در این زمینه داشتند عنوان کرد، ناحیه یک از پر افتخار ترین نواحی ومناطق در سطح استان است که همواره با شناسایی استعدادها و معرفی آن ها به هندبال استان و کشور خدمات زیادی انجام داده‌های است که بارزترین آن حضور ارزشمند بازیکن بااخلاق و تاثیر گذار این ناحیه آقای مجتبی حیدر پور در مسابقات اخیر آسیایی است که به عنوان با تجربه ترین بازیکن کاپیتان تیم ملی بود و هندبال را از همین سالنها زیر نظر مربیان ارزشمند خراسانی شروع کرد و به عنوان یک پدیده در مسابقات کشوری و لیگ مطرح شد و حدود ۱۰ سال است در رده باشگاهی و ملی فعالیت میکند .
    وی همچنین از فعال شدن تیم های شهرستانی در لیگ های هندبال کشور خبر داد و گفت: با توجه به برگزرای مراسم قرعه کشی مسابقات هندبال دسته دوم باشگاه های کشور امسال تیم هندبال نمایشگاه اتومبیل سلطانی(تربت جام) به عنوان نماینده خراسانر ضوی در گروه B این رقابت ها حضور دارد .
    وی خاطر نشان کرد: این رقابت ها با حضور 18 تیم و در دو گروه 9تیمی در دو منطقه برگزرا می شود.
    حمید رضا قندی پیشکسوت و نائب ریس هیات استان هم ضمن تشکر از استقبال علاقه مندان و شرکت در طرح استعدادیابی ناحیه یک به همه آن ها که در این طرح به عنوان بهترین ها انتخاب شدند و در تمرینات شرکت کردند تبریک گفت و اعلام کرد بعد از سه ماه دوره آموزشی که برای این کانونها در نظر گرفته شده است قطعا یک دوره مسابقات تشویقی هم برگزار خواهد شد .
    مربیان فعال در ناحیه یک آقایان محمد نبوی، حسن ستوده، مهدی سرفراز و خانم ترابی هستند که با ارتباط با معلمین ورزش ناحیه افراد مستعد را برای شرکت در طرح استعدادیابی شناسایی نموده اند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *