×
×
جدیدترین‌‌ها

چالش متفاوت گل‌محمدی با پرسپولیس و تغییرات ناخواسته

  • کد نوشته: 4092
  • فروردین 25, 1400
  • سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای تکرار موفقیت های خود با این تیم چالش هایی را به همراه دارد.
    چالش متفاوت گل‌محمدی با پرسپولیس و تغییرات ناخواسته

    به گزارش نخست نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹ امروز چهارشنبه نخستین بازی گروه E لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الوحده امارات برگزار می‌کند.

    سرخپوشان پایتخت در حالی خود را برای این دیدار آماده می‌کنند که نایب‌قهرمانی در فصل گذشته این رقابت‌ها باعث شده تا انتظار از شاگردان یحیی گل محمدی برای موفقیت در فصل جاری بیش از پیش شود.

    ترس از غرور

    پرسپولیس در فصل ۲۰۱۸ با برانکو ایوانکوویچ توانست به نایب قهرمانی آسیا برسد. اتفاقی که در سال ۲۰۱۹ با غرور بالای بازیکنان این تیم همراه شد تا این تیم در همان مرحله گروهی از دور رقابت‌ها حذف شود و نتواند به دور حذفی بازی‌ها راه پیدا کند.

    یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس توانست در سال ۲۰۲۰ بار دیگر این تیم را به فینال برساند اما آنها باز هم طعم شکست را تجربه کردند تا مهم‌ترین قهرمانی در فوتبال باشگاهی قاره کهن را از دست بدهند.

    با این حال کادر فنی پرسپولیس در تلاش است تا بازیکنان را از غرور کاذب دور کرده و آنها را از نخستین بازی خود مقابل الوحده امارات آماده بردن کنند.

    همه بودند ناگهان کرونا آمد!

    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از جذب مهدی ترابی، فرشاد فرجی و شهریار مغانلو در نقل و انتقالات زمستانی از لیست بازیکنان خود برای نیم فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا اعلام رضایت کرد اما ابتلای فرشاد فرجی و سعید آقایی به کرونا باعث شد تا این مربی خیلی زود به شرایط سابق خود برگردد و برای انتخاب بازیکنان خط دفاعی خود با مشکل روبرو شود.

    مشکل در دفاع؛ دردسر در حمله

    یحیی گل محمدی در حالی سعید آقایی را در دفاع چپ خود در اختیار ندارد که این بازیکن در ۲۰ بازی رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری جزو بازیکنان همیشه ثابت بوده است. همین موضوع انتخاب جانشین برای او را تبدیل به چالش برای کادر فنی این تیم کرده است.

    سرخ‌ها هرچقدر بابت نبودن فرشاد فرجی و سعید آقایی در دفاع با انتخاب بازیکنان اصلی مشکل دارند در خط حمله وضعیتی کاملاً متفاوت دارند. شهریار مغانلو، مهدی عبدی، عیسی آل کثیر، امید عالیشاه، وحید امیری و مهدی ترابی بازیکنانی هستند که توان حضور در خط حمله این تیم را دارند تا یحیی برای نیمکت نشین کردن چند بازیکن آماده خود نیز دردسر شیرینی پیدا کند.

    بلای جان پرسپولیس در الوحده!

    الوحده امارات پس از پیروزی مقابل الزورا عراق در دیدار پلی‌آف توانست مجوز حضور در گروه E را کسب کند تا حریف پرسپولیس در هفته نخست باشد.

    «عمر خربین» مهاجم الوحده امارات که سابقه حضور در الهلال عربستان را دارد در خط حمله این تیم حضور خواهد داشت. مهاجم ملی پوش سوریه که سابقه زدن پنج گل به پرسپولیس را در کارنامه خود دارد قطعاً شب سختی را برای مدافعان پرسپولیس رقم خواهد زد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *