×
×
جدیدترین‌‌ها

واکنش تند روسیه به جنایت های اخیر اسرائیل در مسجدالاقصی

  • کد نوشته: 38878
  • فروردین 27, 1401
  • وزارت خارجه روسیه گفت رژیم صهیونیستی با نقض قطعنامه‌های شورای امنیت، به اشغال غیرقانونی سرزمین‌های فلسطینی ادامه می‌دهد.
    واکنش تند روسیه به جنایت های اخیر اسرائیل در مسجدالاقصی

    به گزارش نخست نیوز  ، درگیری‌های روز جمعه در مسجدالاقصی بین نظامیان متجاوز صهیونیست و فلسطینی‌هایی که سعی در مقابله با ورود غیرقانونی آنها داشتند، با واکنش تند روسیه همراه شد.

    برخی رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که وزارت امور خارجه روسیه گفته اشغال غیرقانونی سرزمین‌های فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

    این وزارتخانه طی بیانیه‌ای تاکید کرد: «اسرائیل با نقض قطعنامه‌های متعدد شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل، به اشغال غیرقانونی و الحاق مستمر سرزمین‌های فلسطینی ادامه می‌دهد».

    پیش از این نیز وزارت خارجه آمریکا ضمن ابراز نگرانی از درگیری‌ها روز جمعه در مسجدالاقصی، خواستار حفظ وضعیت تاریخی این مکان مقدس شد.

    «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تاکید بر سرکوب معترضان فلسطینی در مسجدالاقصی، جلسه‌ای را با مقام‌های امنیتی برای بررسی این درگیری‌های تشکیل داد.

    هلال احمر فلسطین اعلام کرد در پی مقابله جوانان فلسطینی با یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی، حداقل ۱۵۰ فلسطینی مجروح شدند.

    منبع:ایسنا

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *