×
×
جدیدترین‌‌ها

منتظری:
معیشت و اشتغال مدال‌آوران کشورمان از اولویت های کمیسیون فرهنگی مجلس است

  • کد نوشته: 25697
  • آذر 2, 1400
  • نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به لزوم توجه به وضعیت معیشتی و اشتغال مدال‌آوران و قهرمانان کشورمان گفت که این مهم به صورت ویژه در دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس قرار دارد.
    معیشت و اشتغال مدال‌آوران کشورمان از اولویت های کمیسیون فرهنگی مجلس است

    به گزارش نخست نیوز ، غلامرضا منتظری در خصوص لزوم توجه به مطالبات و مشکلات قهرمانان ورزشی و مدال آوران کشورمان گفت: یکی از مباحث بسیار مهم در عرصه فرهنگی موضوع ورزش می‌باشد، نشاط، طراوت، شادمانی و در نهایت موفقیت یک کشور به داشتن جامعه ای پویا، پرتحرک و توانمند است.

    وی افزود: هر زمان که پرچم کشورمان توسط قهرمانان ملی ما به اهتزاز درمی‌آید این مهم موجب فخر و مباهات همه ما می‌شود، این افتخارآفرینی ها درواقع زنده‌کننده نام ایران در جای‌جای جهان می‌باشد، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به موجب همین مهم یکی از اولویت های خود را توجه به حوزه ورزش قرار داده است، درواقع توجه جدی به ورزش همگانی و همچنین ورزش قهرمانی در دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی می‌باشد.

    نماینده مردم گیلان‌ و آق‌قلا بیان کرد: ما در کمیسیون فرهنگی تلاش کردیم تا بوجه پیشنهادی ۱۴۰۰ در بخش ورزش افزایش پیدا کند، اما امسال چون تا زمان بررسی لایحه بودجه زمان داریم از هم اکنون از وزارت ورزش خواسته ایم که پیشنهادات خود را در بخش های مختلف آماده کند که البته معتقدیم عدالت در این حوزه باید رعایت شود و هیچ بخشی نباید فدای بخش دیگر شود.

    نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: از دیگر مباحثی که مورد توجه کمیسیون فرهنگی می‌باشد توجه ویژه به دغدغه اشتغال و معیشت قهرمانان و مدال‌آوران کشور است، این مهم در برنامه کاری کمیسیون قرار دارد و در این خصوص با وزیر صحبت‌هایی انجام داده ایم، اکنون هم منتظر پیشنهادات دوستان هستیم، قطعا در بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ از حمایت و تقویت حوزه ورزش دریغ نخواهیم کرد.

    وی همچنین در پایان اضافه کرد: ما در کمیسیون همچنین کمیته ورزش و تربیت بدنی نیز داریم که ارتباطات خوبی با وزرات ورزش و جوانان دارند و مسائل و مشکلات این حوزه را به خوبی رصد می‌کند، ما در کمیسیون نسبت به ادوار پیشین مجلس ارتباط بیشتری با جامعه ورزشی داریم و ضمن حضور در باشگاه‌ها، فدارسیون ها و بسیاری از مسابقات ورزشی با عزیزان فعال در این حوزه به گفت‌وگو می‌پردازیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *