×
×
جدیدترین‌‌ها

استاندار خراسان رضوی در نشست با مدیران جهاد کشاورزی؛
واحدهای تولیدی سنگر جنگ اقتصادی هستند/متناسب با شرایط جنگی باید عمل شود

  • کد نوشته: 24563
  • آبان 23, 1400
  • استاندار خراسان رضوی بر فعال سازی بخش های راکد در حوزه جهاد کشاورزی تاکید کرد و گفت: هر واحد تعطیل شده به منزله از دست دادن یک سنگر است.
    واحدهای تولیدی سنگر جنگ اقتصادی هستند/متناسب با شرایط جنگی باید عمل شود

    نخست نیوز – به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در نشست مشترک با مدیران جهاد کشاورزی استان که در محل این اداره کل برگزار شد، جهاد کشاورزی را یک نهاد دفاع مقدسی توصیف کرد و گفت: باید متناسب با شرایط جنگی در این نهاد عمل شود چرا که هر واحد تعطیل شده به منزله از دست دادن یک سنگر است.

    استاندار خراسان رضوی رضوی بیان کرد: در هر حوزه ای اگر گره های اصلی را توانستیم پیدا کرده و بر روی آن متمرکز شویم می توانیم موفق باشیم.

    وی با تاکید بر اینکه سرعت پاسخگویی به مراجعین باید افزایش پیدا بکند، گفت: پاسخگویی به مراجعان در حداقل وقت و به صورت روان باید انجام شود.

    نظری با بیان اینکه ضریب اعتماد مردم باید نسبت به دستگاه ها افزایش پیدا کند ادامه داد: مردم باید لمس کنند که دستگاه ها در پاسخگویی و راه اندازی امورات آن ها بهتر از گذشته عمل می کنند.

    استاندار خراسان رضوی بر فعال سازی بخش های راکد در حوزه جهاد کشاورزی تاکید کرد و گفت: از طرف دیگر باید از واحد های تولیدی فعال مراقبت بشود تا به سمت تعطیلی پیش نروند.

    وی بر ارتقاء بهره‌وری از واحدهای فعال و توسعه وگسترش واحدهای جدید تاکید و ابراز کرد: برای جبران عقب ماندگی استان در همه حوزه ها به یک کار جهشی نیاز داریم.

    گفتنی است در این جلسه مدیران جهاد کشاورزی استان ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت حوزه خود نسبت به بهبود عملکرد جهاد کشاورزی پیشنهادات خود را بیان کردند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *