×
×
جدیدترین‌‌ها

انتقال ۹ زائر بستری در نجف به ایران/آمادگی نیروهای هلال احمر

  • کد نوشته: 2408
  • آبان 6, 1397
  • مسئول انتقال بیماران در نجف اشرف، از انتقال ۹ بیمار بستری در بیمارستان صدر نجف الاشرف، برای ادامه درمان به بیمارستان های کشورمان خبر داد. حکمت هاشمی، در گفتگو با گشت و گذار، گفت: ۹ تن از بیماران بستری در بیمارستان صدر نجف الاشرف با اتوبوس آمبولانس جمعیت هلال احمر برای ادامه درمان در بیمارستان‌های […]

    انتقال ۹ زائر بستری در نجف به ایران/آمادگی نیروهای هلال احمر


    مسئول انتقال بیماران در نجف اشرف، از انتقال ۹ بیمار بستری در بیمارستان صدر نجف الاشرف، برای ادامه درمان به بیمارستان های کشورمان خبر داد.

    حکمت هاشمی، در گفتگو با گشت و گذار، گفت: ۹ تن از بیماران بستری در بیمارستان صدر نجف الاشرف با اتوبوس آمبولانس جمعیت هلال احمر برای ادامه درمان در بیمارستان‌های ایران به مرز مهران اعزام شدند.

    وی افزود: در نخستین ساعات بامداد یکشنبه ۹ تن از بیماران بستری در بیمارستان صدر نجف الاشرف برای ادامه درمان در ایران با اتوبوس آمبولانس جمعیت هلال احمر به مرز مهران اعزام شدند.

    هاشمی تصریح کرد: این زوار طی ۴۸ ساعت گذشته به علت عارضه‌های شکستگی دست و پا، عارضه قلبی، ضایعه نخاعی، شکستگی دنده و قفسه سینه در بیمارستان صدر نجف الاشرف بستری شده بودند که با هماهنگی بیمه، جمعیت هلال احمر با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس مجهز، به مرز مهران اعزام شدند.

    وی افزود: آمبولانس‌های اورژانس در نقطه صفر مرزی، مصدومین را برای ادامه درمان آنها به بیمارستان‌های ایران منتقل خواهند کرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *