×
×
جدیدترین‌‌ها

برنامه‌های دژپسند با اسناد بالادستی کشور منطبق است

  • کد نوشته: 2374
  • آبان 5, 1397
  • نماینده مردم اراک گفت: وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی اشراف کاملی بر اسناد بالادستی دارد و برنامه های خود را با آنان تطبیق داده است. به گزارش گشت و گذار، سیدمهدی مقدسی در جلسه علنی امروز مجلس و در موافقت با وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: آقای دژپسند اشراف کاملی به […]

    برنامه‌های دژپسند با اسناد بالادستی کشور منطبق است


    نماینده مردم اراک گفت: وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی اشراف کاملی بر اسناد بالادستی دارد و برنامه های خود را با آنان تطبیق داده است.

    به گزارش گشت و گذار، سیدمهدی مقدسی در جلسه علنی امروز مجلس و در موافقت با وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: آقای دژپسند اشراف کاملی به اقتصاد کشور دارد و به خوبی می تواند سکاندار این وزارتخانه مهم باشد و کشتی پرتلاطم را به ساحلی آرامش‌بخش برساند

    وی با اشاره به اینکه تحصیلات دژپسند کاملا مرتبط با این وزارتخانه است و تجارب خوبی در سازمان برنامه و بودجه دارد، ادامه داد: این وزیر پیشنهادی دولت بر برنامه ششم توسعه و دیگر اسناد بالادستی اشراف و تسلط کامل دارد و در برنامه های خود توجه ویژه ای به تطبیق برنامه ها با اسناد بالادستی کرده است.

    نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه دژپسند بر ضرورت استقلال بانک مرکزی تاکید کرده، تصریح کرد: همچنین یکی از مشکلات دولت ناهماهنگی در تیم اقتصادی بود که این وزیر پیشنهادی دولت اعتقاد بسیار زیادی به انسجام تیم اقتصادی دولت دارد.

    مقدسی با بیان اینکه استفاده از نیروهای خلاق، مبتکر و جوان جزو برنامه های دژپسند است، گفت: البته ما از آقای دژپسند و دیگر وزرای پیشنهادی قول می‌گیریم که نیروی سفارشی نپذیرند چرا که وزیر باید مستقل باشد و خودش نیروهایش را انتخاب کند.

    وی با اشاره به عضویت دژپسند در شورای عالی بانک ها، شورای آمار و کمیته اصلاح نظام بانکی بیان کرد: ثبات اقتصادی و تقویت بخش خصوصی جزو برنامه های این وزیر پیشنهادی دولت است.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه دژپسند یکی از پیشنهاددهندگان اقتصاد بدون نفت است، گفت: البته ما نباید وزرا را پس از رای اعتماد تنها بگذاریم و باید به آنان در رفع خلاهای قانونی کمک کنیم.

    مقدسی بیان کرد: در رابطه با مشکلات جامعه نمی توانیم صورت مساله را حل کنیم و باید به صورت فراجناحی تهدید تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم و در کنار دولت قدم‌های بزرگی برداریم.

    نماینده مردم اراک خطاب به دژپسند خاطرنشان کرد: در صورت انتخاب شما برای وزارت امور اقتصادی و دارایی، باید برنامه ها و تئوری های خود را عملیاتی کنید و قطعا ما هم به بررسی عملکرد شما و مطالبه‌گری های خود ادامه می‌دهیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *