×
×
جدیدترین‌‌ها

مجهزترین داروخانه مرزی کشور در چذابه راه‌اندازی شد

  • کد نوشته: 2328
  • آبان 4, 1397
  • دانشگاه علوم پزشکی اهواز و داروسازان استان خوزستان بزرگترین و مجهز ترین داروخانه مرزی کشور را در مرز چذابه راه‌اندازی کردند. به گزارش گشت و گذار، هومن اعتمادی کارشناس امور دارویی و نماینده معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ضمن بیان این مطلب گفت: کارشناسان دارویی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی […]

    مجهزترین داروخانه مرزی کشور در چذابه راه‌اندازی شد


    دانشگاه علوم پزشکی اهواز و داروسازان استان خوزستان بزرگترین و مجهز ترین داروخانه مرزی کشور را در مرز چذابه راه‌اندازی کردند.

    به گزارش گشت و گذار، هومن اعتمادی کارشناس امور دارویی و نماینده معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ضمن بیان این مطلب گفت: کارشناسان دارویی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در کنار همکاران داروساز استان خوزستان در داروخانه مرزی چذابه که یکی از مجهز ترین داروخانه های کشور بشمار میرود، به صورت ٢۴ساعته و شبانه روزی آماده خدمت رسانی به زوار هستند تا به دور از هرگونه دغدغه درمانی و دارویی به زیارت و انجام اعمال معنوی بپردازند.

    دکتر اعتمادی خاطرنشان کرد: طی هر شیف ۲ یا ۳ پزشک دارو ساز برای ارائه خدمات دارویی لازم به مراجعه کنندگان در داروخانه حضور خواهند داشت.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *