×
×
جدیدترین‌‌ها

امیدوارم بیمه پایه برای همگان فراگیر شود

  • کد نوشته: 1471
  • مهر 22, 1397
  • نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری، گفت: امیدواریم بیمه پایه برای همگان فراگیر شود. به گزارش گشت و گذار، آیت الله نورالله طبرسی خطاب به وزیر بهداشت، گفت: در میان وزرای دولت، خوب درخشیدید و مایه زینت وزرای دکتر روحانی هستید. وی اظهار داشت: اگر بخواهیم خدمات دولت را استشهاد کنیم، […]

    امیدوارم بیمه پایه برای همگان فراگیر شود


    نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری، گفت: امیدواریم بیمه پایه برای همگان فراگیر شود.

    به گزارش گشت و گذار، آیت الله نورالله طبرسی خطاب به وزیر بهداشت، گفت: در میان وزرای دولت، خوب درخشیدید و مایه زینت وزرای دکتر روحانی هستید.

    وی اظهار داشت: اگر بخواهیم خدمات دولت را استشهاد کنیم، وزیر بهداشت را نشان می دهیم که به مناطق محروم سفر می کند و خدمات بسیار شایسته ای داشته و از زمان مشروطه تا کنون چنین وزیری را به خاطر نداریم که همیشه پای کار باشد.

    آیت الله طبرسی تصریح کرد: در قانون اساسی، بیمه پایه رایگان است و امیدواریم که بیمه پایه برای همه فراگیر باشد و این امر، باقیات الصالحات است چون دست فقرا را گرفته اند. البته بیمه باید مانند یارانه باشد و حق به حق دار برسد.

    نماینده مردم مازندران در مجلس خبرنگان رهبری، خطاب به وزیر بهداشت، گفت: شما فرد خوشنام و خوش سابقه ای هستید و در جبهه حضور داشتید و در کار شما اما و اگری وجود ندارد و به جز خدمت، خیرخواهی و نیکی به مردم از شما ندیده و نشنیده ایم.

    آیت الله طبرسی یادآور شد: علم، تخصص، تعهد و خدمت وزیر بهداشت برای ما مغتنم است و خدمات شایسته وی در تاریخ می ماند و فراموش شدنی نیست، اما کارهای نیک مانند خدمات امیرکبیر، در تاریخ ماندگار بوده و نقاط مثبتی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است که در این مسیر هم نام نیک دارید.

    وی افزود: کرسی و پست و مقام، ماندنی نیست، اما خدمات شایسته، انسان ها را امیدوار می کند و خوشحالیم که در حوزه سلامت استان مازندران، تحولی ایجاد شده است.

    نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به جایگاه ممتاز دانشگاه علوم پزشکی مازندران در کشور، گفت: این دانشگاه جوان، ظرف چند دهه گذشته توانسته بین ۶۰ دانشگاه علوم پزشکی، جایگاه مناسبی داشته باشد.

    آیت الله طبرسی در پایان اظهار داشت: اوایل امامت جمعه برای تاسیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، تلاش کردیم و این دانشگاه، از دانشگاه های معتبر کشور است. کار کردن در حوزه سلامت، بسیار ارزشمند بوده و نجات یک فرد، نجات همه انسان ها است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *