×
×
جدیدترین‌‌ها

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان ایلام:
تمام تمهیدات بهداشتی برای برگزاری کنکور در ایلام اندیشیده شد

  • کد نوشته: 12232
  • تیر 8, 1400
  • ایلام-نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان ایلام گفت: تمام تمهیدات بهداشتی برای برگزاری کنکور در ایلام اندیشیده شده است.
    تمام تمهیدات بهداشتی برای برگزاری کنکور در ایلام اندیشیده شد

    مصطفی نعمتی در گفتگو با نخست نیوز اظهار کرد: شمارش معکوس تا برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور شروع شده و یک روز تا کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ زمان باقی مانده است.

    وی افزود: در ۸ شهرستان استان حوزه امتحانی برگزار خواهد شد، البته با توجه به تعداد شرکت کننده ها نیز دارد، ممکن است چند حوزه دیگر در شهرستان‌ها فعال شود.

    نعمتی بیان کرد: رشته تجربی امسال نیز مانند چند سال گذشته بیشترین داوطلب را به خود اختصاص داده است.

    نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان ایلام ادامه داد: حدود هشت هزار نفر یعنی ۵۲ درصد از داوطلبان را رشته علوم تجربی تشکیل می‌دهد.

    وی گفت: کارت ورود به جلسه نیز از دیروز بر روی سایت سازمان سنجش بارگذاری شده است.

    نعمتی بی‌ان کرد: داوطلبان با توجه به شیوع بیماری کرونا، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را در دستورکار خود قرار دهند.

    نعمتی تاکید کرد: حوزه‌های امتحانی نیز قبل و بعد از آزمون ضدعفونی می‌شوند و جای هیچ گونه نگرانی برای شیوع کرونا در این حوزه‌ها وجود ندارد.

    نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان ایلام با اشاره به آمادگی کامل برای برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۰ گفت: تمامی تمهیدات برای برگزاری این آزمون در استان اندیشیده شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *