×
×
جدیدترین‌‌ها

رئیس کمیسیون اقتصادی سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد:
نمایشگاه ورزش مشهد ،تجلی شور ونشاط اجتماعی شهروندان بود

  • کد نوشته: 109691
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳
  • رئیس کمیسیون اقتصادی سرمایه گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر مشهدگفت: با همکاری معاونت اقتصادی شهرداری مشهد و کمیسیون اقتصادی از سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر از صنعت تجهیزات ورزشی حمایت می کنیم ونگاهمان به صنعتی سازی ورزش است.
    نمایشگاه ورزش مشهد ،تجلی شور ونشاط اجتماعی شهروندان بود

    به گزارش نخست نیوز، خبری هفتمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی» همزمان با «ششمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی »و «پنجمین نمایشگاه تخصصی شیرینی، شکلات، نان، قهوه، چای ، مواد اولیه و ماشین آلات» مشهد ” مجید دبیریان ” اظهارداشت : نکته مهمی که در خصوص این نمایشگاه لازم به ذکر است، پرداختن به موضوع ورزش در قالب صنعت است که این دوحوزه لازم وملزوم همدیگر هستند.

    وی ادامه داد: عدم صنعتی نمودن ورزش یکی از کاستی‌هایی است که ما در حوزه ورزش داریم. اگر به ورزش نگاهی اقتصادی و صنعتی داشته باشیم خودش باعث توسعه ورزش‌های متعدد می‌شود.

    دبیریان با اشاره به آن که صنعت ورزش سبب ورود بخش خصوصی می شود، بیان کرد: ورود بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در صنعت ورزشی خودش موجب  توسعه ورزش و تعدد ورزشکاران می‌شود که نمود آن را در نمایشگاه ورزش مشهد مشاهده کردیم .

    رئیس کمیسیون اقتصادی سرمایه گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر مشهد اظهار داشت: در این نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان حضور خوبی داشتند که در بخش‌های مختلف تولیدات ورزشی و محصولات صنعت ورزش فعالیت دارند .

    دبیریان تصریح کرد: امیدوارم که به این موضوع بیش از پیش پرداخته شود و در نمایشگاه‌های آتی  شاهد حضور صنعتگران ورزشی بیشتری باشیم.  رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر مشهد توضیح داد :خوشبختانه هماهنگی درون سازمانی که در مناطق مختلف انجام شده است سبب تقسیم کاری در بخش‌های مختلف هر منطقه شده و از این رو توانسته بودند، مناطق با مدیریت ورزش شهرداری، مردم را  به حضور پررنگ در نمایشگاه تشویق کنند .

    وی  تاکید کرد:  امیدوارم متولی ورزش در شهرداری بیشتر به موضوع صنعت ورزش بپردازد و آمادگی خودمان در این خصوص را نیز اعلام می کنیم.  دبیریان ضمن قدردانی از زحمات متولیان نمایشگاه ورزش مشهد که باعث حضور ده ها هزارنفر طی چهارشب دراین نمایشگاه شدند ،خاطر نشان ساخت: ورزش روح جامعه را جلا میدهد وشور ونشاط اجتماعی را باعث می‌شود لذا نمایشگاه‌هایی که به همت مجموعه همکارانمان در مدیریت شهری، به ویژه کمیسیون ورزش و جوانان و نمایشگاه بین‌المللی برگزار می شود،تجلی شور و نشاط اجتماعی است که آورده های فراوانی را هم به همراه خواهد داشت.

     

    سرور هادیان

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *