×
×
جدیدترین‌‌ها

آیین یادبود شهید مقاومت در مشهدمقدس برگزار شد
شیخ نصرالله سرمایه معنوی لبنان

  • کد نوشته: 108971
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳
  • آیین یادبود شهید مقاومت سید حسن نصرالله و یارانش و همچنین نشست تبیینی بررسی تحولات اخیر در منطقه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمد سلطانی رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، سردارعلی مولوی از فرماندهان سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،کارشناسان حوزه و‌جمع کثیری از مدعوین در حمایت از عملیات افتخار آفرین سپاه پاسداران در مسجد پیامبر اعظم(ص) مشهد مقدس برگزار شد.
    شیخ نصرالله سرمایه معنوی لبنان

     نخست نیوز – در این مراسم رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ضمن اشاره به سلوک،شخصیت و توان مبارزاتی شیخ نصرالله طی ۳۰سال رهبری حزب الله در لبنان گفت: مسیر و راه حزب الله بر همگان روشن است و این راه تا ابد توسط پیروان و امت حزب الله ادامه خواهد داشت. وی با اشاره به این که شیخ نصرالله سرمایه معنوی ملت لبنان بود تصریح کرد:معتقدم خدعه،نیرنگ ،نفاق و خود فروختگی برخی افراد و جاسوسی رمز موفقیت رژیم صهیونیستی در شهادت رهبران و فرماندهان فداکار و انقلابی است .

    حجت السلام سلطانی افزود: شیخ نصر الله نقش یک رهبر و فرمانده با تجربه کشور را ایفا می کرد،دلسوز جامعه بشری و اعتقاد و باور راسخ به دین مبین اسلام داشت و در برابر ظلم و ستم با قدرت کامل به خصوص رژیم غاصب اسرائیل ایستادگی و مجاهدت کرد. حجت السلام سلطانی یاد آور شد: شهید مقاومت در مکتب درس مقام معظم رهبری تلمذ کرده است و اعتقاد،باور و ایمان شیخ از همین مکتب خروشان جاری است به همین دلیل با تمام وجود از انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب دفاع می کرد. وی در ادامه به شهادت ۱۷ هزار شهید ترور توسط منافقین اشاره و گفت: رسانه ها و جامعه خبری باید برای نسل جوان و نوجوان حقایق و واقعیت های جامعه را روشنگری کند .همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط خادمان و اقشار تحصیل کرده جامعه نویسندگان و پژوهشگران تبیین و منتشر شود.

    وی در پایان ضمن یاد و گرامی داشت شهدای خدمت در راس آن شهید رییسی و همچنین گرامی داشت شهید تهرانی مقدم پدر موشکی ایران عملکرد موفقیت آمیز سپاه پاسداران در انجام عملیات موشکی به خاک اسرائیل را ستود و یاد آور شد: این عملیات درس بزرگی به متجاوزان داد و نشان داد هر زمان قوای نظامی کشور تصمیم به گرفتن انتقام و عملیات بگیرد هیچ مانع و قدرتی قادر به مقابله نیست. در این مراسم همچنین جلسه پرسش و پاسخ در خصوص تحولات اخیر در منطقه با حضور سردار مولوی فرمانده سابق سپاه پاسداران برگزار و وی به ابهامات مطرح شده پاسخ داد.

    مجید خروشی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *