×
×
جدیدترین‌‌ها

کارگاه آموزشی «کودک، توسعه پایدار و آینده» برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 1035
  • مهر 15, 1397
  • به مناسبت هفته ملی کودک، سازمان حفاظت محیط زیست با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کارگاه آموزشی کودک، توسعه پایدار و آینده را برگزار می کند. به گزارش گشت و گذار، مدیر کل دفتر آموزش محیط زیست با اعلام این مطلب گفت: هفته ملی کودک از تاریخ ۱۴ تا ۲۰ مهرماه سال جاری، […]

    کارگاه آموزشی «کودک، توسعه پایدار و آینده» برگزار می‌شود


    به مناسبت هفته ملی کودک، سازمان حفاظت محیط زیست با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کارگاه آموزشی کودک، توسعه پایدار و آینده را برگزار می کند.

    به گزارش گشت و گذار، مدیر کل دفتر آموزش محیط زیست با اعلام این مطلب گفت: هفته ملی کودک از تاریخ ۱۴ تا ۲۰ مهرماه سال جاری، با شعار «آینده را باید ساخت» در سراسر کشور برگزار می شود.

    آرش یوسفی افزود: به همین منظور دفتر آموزش محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست با همکاری مرکز آفرینش های فرهنگی-هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کارگاه آموزشی «کودک، توسعه پایدار و آینده» را در روز شنبه ۱۴ مهرماه از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در سالن شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری به آدرس خیابان فاطمی، خیابان حجاب برگزار می کند.

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال ۱۵ مهرماه به عنوان روز کودک و محیط زیست نامگذاری شده است دفتر آموزش محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است که متعاقباً اعلام خواهند شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *