×
×

رییس انجمن چوخه ایران :
وحدت و مشارکت رمز پیروزی و اقتدار

  • کد نوشته: 93518
  • اسفند 10, 1402
  • در آستانه حماسه‌آفرینی ملت ایران در ١١ اسفند که با برگزاری ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همراه است.
    وحدت و مشارکت رمز پیروزی و اقتدار

    نخست نیوز، حسین فیضی_در این راستا جامعه میلیونی ورزش و آیینی و پهلوانی کشتی با چوخه ایران از حضور و مشارکت حداکثری در این عرصه و رویداد تحیر برانگیز خبرداد.

    دکتر احمد شکفته رییس انجمن کشتی باچوخه کشور درراه سفر به مشهد مقدس و شهرستان قوچان در گفتگو باخبر نگار ما در فرودگاه مهرآباد به تحسین، همدلی و مشارکت‌های وحدت‌بخش ملت غیور ایران پرداخت و گفت: راهپیمایی ٢٢ بهمن حماسه غرورآفرین دیگری را در دنیا رقم زد وی افزود:برگزاری جشن‌های مومنانه امت باشعور کشور از اول ماه شعبان و به مناسبت خجسته میلاد ائمه معصومین(ع)نشانگر اعتقادات و باور عمیق و وحدت بخش دینی مستغیثین است. ملی‌پوش اسبق کشتی آزمون پرشکوه میلیونی مردم در انتخابات مذکور را در انتهای سال جاری موجب خرسندی رهبر معظم انقلاب ، روح پرفتوح امام راحل و شهدا گلگون‌کفن و قهرمانان واقعی اسلام برشمرد.

    رییس انجمن کشتی باچوخه افزود: این نمایش تحیّر برانگیز وحدت و حضور امتی استقلال‌یافته از ظلم و ستم طاغوت و استعمارگران به جهانیان معرفی و آن را حرکت تاثیرگذار بر دنیای امر و آزادیخواهان جهان برشمرد قهرمان پیشین کشتی جوانان جهان اضافه کرد: اُبُهَت و فضاسازی‌های قدرت کاذب جهان خواران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران روبه افول اعلام نمود و طوفان الاقصی را در برابر اشغال گران فلسطین با مقاومت مردم غزه درهم‌شکسته دانست وی افزود: اکنون ایران قوی در برابر ظلم و جنایات استکبار و صهیونیسم جهانی ایستاده است شکفته این مهم تاریخ‌ساز را که نابودی اسراییل غاصب ، کودک و نسل‌کش را در پی دارد حاصل حضور و مشارکت‌های حداکثری قدرت ایمان اُمت اسلامی دانست.

    پیشکسوت کشتی در ادامه گفت: وحدت رمز موفقیت و قوی سازی جوامع در همه امورمی باشد. وی اضافه کرد:دشواری و کاستی‌ها درراه خدمت به هموطنان گران‌مایه را باجان و دل می‌خرم تابه عزتمندی پایدارتر برسیم.

    وی افزود : قطعا جامعه کشتی باچوخه با تأسی ازمنویات و رهنمودهای رهبر عظیم‌الشأن انقلاب تحت عنوان ایران قوی ورزش قوی در ترویج و گسترش این سنت کهن از حمایت‌های جدی ، پشتیبانی شعورمدارانه ملی مسوولان و طرفداران فهیم این رشته برخوردار خواهد شد رییس انجمن کشتی باچوخه برای شرکت در مراسم درگذشت مرحومه مادر بهروز و مجید پرهیزگار پهلوان و قهرمانان جودو ایران و آسیا به مشهد مقدس سفر کرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *