×
×
جدیدترین‌‌ها

ساعت ۲۵خودروهای دودی!!

  • کد نوشته: 84584
  • آبان 18, 1402
  • این ماجرای معاینه فنی خودروهای ما همچنان عجیب و گاهی پیچیده است.این خبر اخیرا اعلام‌شده : آغاز طرح برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی

    ساعت ۲۵خودروهای دودی!!

    نخست نیوز :محمدباقر عطاریانی_ معاون عملیات ترافیک پلیس راهور گفت : در طرح تشدید برخورد با خودروهای بدون معاینه فنی و دودزا، معاینه فنی خودروهای دارای نقص فنی باطل می‌شود.طرح تشدید برخورد با خودروهای بدون معاینه فنی و دودزا به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت و بعدازآن، طرح زمستانه پلیس اجرا و این طرح  نیز تداوم خواهد داشت.

    با توجه به این خبر آیا تاکنون تحقیق‌شده که خودروهای دارای نقص فنی چگونه دارای معاینه فنی شده‌اند؟ از کجا و چگونه و به چه روشی موفق به دریافت برگه معاینه فنی شده‌اند؟ اشکال کار در مراکز معاینه فنی است یا کارکنان این مراکز تخلف می‌کنند؟از این مورد که بگذریم ، در سطح شهرهای ما انواع خودروهای قدیمی و فرسوده تردد می‌کنند که اغلب دارای نقص فنی و دودزا هستند و در این حال برخوردها همواره مقطعی و به‌واقع زودگذر می‌باشد.

    این خودروها اگر معاینه فنی‌شان باطل شود آیا کارها درست و آیا اصل ماجرا اصلاح خواهد شد؟به‌هرحال باید بپذیریم که مشکل اساسی در این ماجرا مربوط به مراکز معاینه فنی است و گویی نظارت‌ها و برخوردها خیلی ضعیف است!!

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *