×
×
جدیدترین‌‌ها

نائب قهرمانی کشتی گیر ناشنوای خراسان رضوی در مسابقات جهانی

  • کد نوشته: 78101
  • شهریور 22, 1402
  • کشتی گیر ناشنوای خراسان رضوی نائب قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۲۳ کشتی آزاد ناشنوایان شد.

    نائب قهرمانی کشتی گیر ناشنوای خراسان رضوی در مسابقات جهانی

    نخست نیوز : پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی ۲۰۲۳ ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان برگزار شد و شاهرخ شکوهی دانش آموز آسیب دیده شنوایی دبیرستان سوم شعبان شماره یک مشهد موفق به کسب مدال نقره در این دوره از مسابقات شد.

    به گزارش نخست نیوز رئیس آموزش وپرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: ورزشکاران جوان ناشنوا در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی ۲۰۲۳ ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان به مصاف حریفان رفتند  و در پایان آزادکاران ناشنوای ایران با کسب ۶ مدال رنگارنگ عنوان نایب قهرمانی را به دست آوردند، قزاقستان بر سکوی نخست ایستاد و ترکیه سوم شد.

    جوادروحانی اظهارداشت: در این مسابقات شاهرخ شکوهی دانش آموز آسیب دیده شنوایی از دبیرستان سوم شعبان یک در وزن ۶۱ کیلوگرم حریف ترک را ضربه فنی کرد و در دومین مبارزه نیز کشتی گیر قزاقستان را ضربه فنی کرد و در فینال مقابل کشتی گیر هند ضربه فنی شد و به مدال نقره رسید.

    رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی ضمن عرض تبریک این موفقیت به شاهرخ شکوهی خاطرنشان کرد:  دانش آموزان غیور و مستعد همواره در عرصه های ورزشی ، نقش موثر و والایی داشته و دارند و خبر مسرت بخش موفقیت دانش آموز عزیزمان در کسب مفام دوم جهان سبب افتخار و مباهات خانواده بزرگ آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی است.

    شایان ذکر است در مراسمی با حضور علی رضازاده معاون اداره ، وکیلی کارشناس آموزش گروه دانش آموزان با آسیب شنوایی، قاسم عجم کارشناس تربیت بدنی و سعید اکرمی کارشناس فرهنگی اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی از این دانش آموز افتخارآفرین نیز استقبال شد.

    خبرنگار:سیده بهجت موسوی مقدم

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *