×
×
جدیدترین‌‌ها

همه ترفندهای دشمن

  • کد نوشته: 74932
  • مرداد 26, 1402
  • در هفته گذشته دو اتفاق مهم در کشور رخ داد . اول پیش ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس و دوم ، حادثه تروریستی که در شاهچراغ رقم خورد.

    همه ترفندهای دشمن

    نخست نیوز : سعید کوشافر – مطابق آنچه طی ماه‌های اخیر در رسانه‌های آن‌سوی آب رقم خورد ، ؟؟؟ بر این قرارگرفته بود تا مردم از حاکمیت ناامید شوند. در این میان مشکلات موجود در کشور ، کم و کاستی‌ها ، گرانی و کمبودها بزرگنمایی شده و تلاش شد حتی خشکسالی ، بلایای طبیعی و حوادث ناشی از برخی سها انگاری‌ها هم به حاکمیت و نظام نسبت داده شد و اینگونه وانمود شود که مردم در این جنگل هول و هراس تنها و بی‌یاور رهاشده‌اند .

    در درجه اول باید میان حکومت و دولت تفاوت قائل شد و هرگز ناتوانی یا کم‌کاری دولت را به‌حساب کلیت نظام نگذاشت ، در درجه دوم هم نباید ناتوانی ، کم‌کاری یا احتمالا سهل‌انگاری برخی مدیران را به کلیت دولت نسبت داد. در کل باید گفت که تمام تلاش دولت و حتی قوای مقننه و قضاییه در راستای حل مشکلات مردم و ایجاد رفاه و راحتی آن‌ها قرارگرفته ، حتی اگر آن‌ها در بیان عملکرد خود دچار لکنت باشند ، اما واقعیت این است که بررسی عملکرد قوای سه‌گانه نشان از حرکت روبه‌جلو دارد و تنها مشکل در این میان ضعف مشهود رسانه‌ای در ایجاد امید و انگیزه برای نسل جوان و پویای جامعه است.

    اگر بتوانیم مردم را قانع کنیم که حرکت کشور روبه‌پیشرفت است ، قطعا نگاه آن‌ها نسبت به جامعه تغییر کرده و خود را در قبال کشور مسوول می‌دانند و اینگونه است که سرنوشت و آینده نظام برای آن‌ها اهمیت یافته و علاوه بر اینکه به‌عنوان نامزد انتخابات پایه‌های مردم‌سالاری را محکم و آینده مملکت را بیمه نمایند .

    خداراشکر فعلا حضور مردم به‌عنوان نامزد انتخابات مطلوب ارزیابی می‌شود ، حال باید منتظر ماند و دید ، نهادهای اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی دولت و سایر قوا چطور می‌خواهد مردم را نسبت به آینده امیدوار و مشارکت حداکثری آن‌ها را رقم بزند.

    البته از نقش شورای نگهبان و تاثیر تایید یا عدم تایید صلاحیت‌ها و حضور هم سلایق در انتخابات هم نباید غافل شد که می‌تواند برگ برنده نظام و تودهنی محکمی به رسانه‌های معاند و یاس آفرینان باشد.

    اما در ماجرای دوم ، بازهم تروریست‌های کوردل ، گمان کردند که با گلوله می‌توانند به اعتقادات دینی مردم لطمه یا خدشه وارد کنند. ترور تروریسم زاییده تفکری است که هرگز نمی‌تواند ، شجاعت و شهامت دینی را هضم کند.

    در نگاه آن‌ها شجاعت یعنی کشتن مردم بی‌گناه با هلاکت خود . درحالی‌که در حادثه تروریستی شاهچراغ ، پرده‌ای از نمایش شهامت دینی ثبت شد که شهادت یعنی ایثار جان برای دفاع از امنیت و سلامت مردم.

    دشمنان ملت مسلمان ایران نشان دادند که هر زمان توفیق سیاسی یا اقتصادی برای کشور رخ‌داده به هر طریق سعی در تلخکای مردم‌دارند. شک نکنید با اندکی تامل می‌توان ردپای صهیونیست‌ها و جهود بین‌الملل را در حمله تروریستی شاهچراغ پیدا کرد. آن‌ها تلاش می‌کنند تا با ایجاد جو رعب و وحشت علاوه بر لطمه زدن به موفقیت سیاسی – اقتصادی ایران در مقابل آمریکا ، راهپیمایی بزرگ اربعین را هم تحت تاثیر قرار دهند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *