×
×
جدیدترین‌‌ها

خبرنگارانیم؛ رزمندگان جبهه امروز

  • کد نوشته: 74055
  • مرداد 19, 1402
  • خبرنگارانیم. این را باافتخار می‌گوییم. نه به این خاطر که دنیایی آباد دارد، ازاین‌رو که روحیه‌ای آزاد دارد. آزادی را به آزادگی ارتقا می‌دهد. آب هم اگر به دستش نرسد، آبرویش را به میان می‌آورد تا رسالت انسانی خود را ایفا کند.

    خبرنگارانیم؛ رزمندگان جبهه امروز

    نخست نیوز : غلامرضا بنی اسدی -حق هم همین است. وقتی شهدا با نثار خون خویش، ایثار را معنایی نو نوشتند چرا جماعت قلم‌به‌دست با ایثار آبرو، در ادامه شهدا، قدم برندارند؟ ما خبرنگارانیم. خداوند علی اعلا، زیست و تقدیر حرفه‌ای ما را از جنس معجزه جاودانه خود قرارداد. همانی که خود نیز بدان سوگند یادکرده است؛ ن والقلم و مایسطرون! خدا را شکر که ما را به کلمه و کلام، قدر نهاد و شان بخشید تا راهمان به مسیر متعالی پیوند بخورد که فلسفه بعثت انبیا و امامتِ صلحا طی طریق در آن است.

    ما خبرنگارانیم، شورندگان برعلیه هرچه ناحق است. پاسداریم برای هر چه حق است حتی اگر صاحب حق هم نداند و حتی سنگمان زند. ما برای خود زندگی نمی‌کنیم که تیر و طعنه‌ای زمین‌گیرمان کند. زندگی ما وقف عام است برای بهتر شدن زندگی و خوب شدن حال مردم. در این راه هم کم نمی‌گذاریم حتی اگر سنگین‌بارمان کنند.

    از حق مردم و جامعه کوتاه نمی‌آییم حتی اگر ما را پشت دیوار بلند بگذارند. ما خبرنگارانیم. خوب می‌دانیم که عرصه دفاع از وطن و انقلاب، امروز به قلم و کلمه نیاز دارد. می‌دانیم جنگ‌های نظامی دیری است به بایگانی اسناد راکد سپرده‌شده است. امروز دوران جنگ ترکیبی است که محور اصلی آن‌هم رسانه است. با کلمه می‌کشند نه جسم را که جان را. جان هم که بمیرد، جسم هم خواهد مرد که هیچ کالبدی بی‌جان، زنده نیست حتی اگر روی دوپا راه برود. ما مراقبان حق حیات و حیات طیبه مردمانیم.

    تعالی و رفاه را برای مردم پی می‌گیریم. صدایمان بلند است آنجا که به مطالبه حقوق مردم برخیزیم. کوتاه هم نمی‌آییم اما آنجا که حق و مسایل خودمان در میان باشد، یاد گرفته‌ایم چشم پوشیدن را. آموخته‌ایم ایثار را. ما به سلوک شهدا باور داریم که برای خود هیچ نخواستند اما از خواسته مردمان، ذره‌ای کوتاه نمی‌آمدند.

    به همان سیره و سنت متعهد می‌مانیم تا حال مردم بهتر شود. ما خبرنگارانیم، پاسداران عظمت ایران در جنگ هیبریدی امروز. کاش مسوولان هم با درک این واقعیت ما را در حراست از حقیقت همراهی کنند. کاش بدانند که رزمنده بی‌پشتوانه نمی‌تواند پشت دشمن را به خاک بمالد. کاش بدانند که خبرنگاران همان رزمندگان واجب الحرمه جبهه امروزند. شکستن حرمتشان، شکست در خاکریز مقاومت ایجاد می‌کند. کاش…..

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *