×
×
جدیدترین‌‌ها

مجلس تا 19 اسفند برای بررسی بودجه فرصت دارد

  • کد نوشته: 34743
  • اسفند 9, 1400
  • یک عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه مجلس تا ۱۹ اسفند ماه برای بررسی جزییات بودجه فرصت دارد، گفت که اگر امروز بررسی بخش های درآمدی بودجه تمام نشود بحث بودجه دو دوازدهم و سه دوازدهم برای سال آینده مطرح می شود.
    مجلس تا 19 اسفند برای بررسی بودجه فرصت دارد

    به گزارش نخست نیوز ، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) و در خلال بررسی جزییات بودجه در بخش درآمدی در تبصره ۱۰ گفت: سال گذشته ۸۶ ساعت مفید برای بررسی جزییات بودجه سالیانه صرف شد و نهایتا تا ۲۹ اسفند بودجه ۱۴۰۰ به دولت ابلاغ  شد.

    وی با اشاره به جلسات روزهای گذشته مجلس برای بررسی بودجه ۱۴۰۱ گفت: تا نوبت سوم شب گذشته، ۶۴ ساعت برای بررسی جزییات بودجه صرف شد و تبصره ۹ پایان یافت و وارد تبصره ۱۰ در بخش درآمدی شدیم؛ از طرف دیگر تا ۱۹ اسفند برای بررسی جزییات فرصت داریم چون بعد از آن باید زمان برای ارائه مصوبات به شورای نگهبان و بررسی ایرادات شورا نگهبان داشته باشیم.

    این عضو هیات رییسه مجلس ادامه داد: تنها ۷۸ ساعت برای بررسی بودجه باقی مانده است لذا اگر امروز با همکاری نمایندگان بتوانیم بخش درآمدی را تمام کنیم و از چهارشنبه هفته جاری وارد هزینه ای شویم امیدوار به اتمام بررسی بودجه هستیم وگرنه بحث بودجه دو دوازدهم و سه دوازدهم برای سال آینده مطرح می شود.

    به گزارش ایسنا، مجلس از روز یکشنبه هفته گذشته (اول اسفند) وارد بررسی جزییات بودجه ۱۴۰۱ شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *