×
×
جدیدترین‌‌ها

شاکری:
وزرای دولت باید با مردم شفاف و صادق باشند

  • کد نوشته: 18664
  • شهریور 13, 1400
  • نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بهبود وضعیت معیشتی، حل مشکل مسکن و اشتغال زایی مهم ترین اولویت هایی است که باید از سوی کابینه دولت سیزدهم دنبال شود.
    وزرای دولت باید با مردم شفاف و صادق باشند

    به گزارش نخست نیوز اقبال شاکری ، درباره انتظارات مجلس از وزرای دولت جدید، بیان کرد: اولین انتظار مجلس از وزرا این است که به تعهداتی که به مردم دادند و مردم را امیدوار کردند عمل کنند. خوشبختانه آغاز به کار دولت با حرکت جهادی شروع شد و مسئله حائز اهمیت این است که باید هرچه سریعتر به وضعیت معیشتی مردم رسیدگی شود.

    وی در ادامه اظهار کرد: اولین اولویتی که باید دنبال شود بهبود وضعیت معیشتی مردم بوده و سپس بحث مسکن مردم و سومین اولویت نیز بحث اشتغال زایی است. هر کدام از وزرا به هر نحوی که با این سه حوزه ارتباط دارند باید به مردم خدمت کنند.

    نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولین نکته ای که باید مورد توجه وزرا باشد صداقت و شفافیت با مردم و مجلس است، تصریح کرد: هر یک از وزرا باید به طور شفاف در نشست های خبری مسائل را با مردم در میان بگذارند و هیچ موضوعی را از مردم پنهان نکنند. در بازار داغ اخبار دروغ و شایعه، بهترین راه صداقت با مردم است، قطعا اگر وزرا با مردم صادق باشند مردم نیز آنان را در حل مشکلات همراهی خواهند کرد.

    این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه تاکید کرد: در کنار حضور در بین مردم و بازدیدهای میدانی برای حل مشکلات آنان باید نشست های تخصصی با کارشناسان، نخبگان، دانشگاهیان و اقشار مختلف جهت تبادل نظر برگزار شود. از سوی دیگر در انتصابات خود باید مسائل قومی و قبیله ای را کنار زده و تنها بر اساس شایسته سالاری حرکت کنند.

    شاکری در پایان افزود: ما انتظار داریم ارتباط وزرا با کمیسیون ها و فراکسیون های مجلس به صورت مستمر ادامه داشته باشد و مجلس نیز قطعا آن ها را در مسیر خدمت به مردم همراهی خواهد کرد

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *