×
×
جدیدترین‌‌ها

مسئولان از اشراف‌گرایی و اسراف دوری کنند

  • کد نوشته: 15498
  • مرداد 10, 1400
  • فرمانده نیروی انتظامی در گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا گفت: باید روحیه خدمتگزاری و دوری از اشرافی‌گری و اسراف در معاونان و مسئولان بیشتر شود و بیش از گذشته وقت خود را صرف خدمتگزاری به مردم کنند.
    مسئولان از اشراف‌گرایی و اسراف دوری کنند

    به گزارش نخست نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری روز یکشنبه در دومین گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا به اعطاء و ارتقاء درجه برخی فرماندهان در ناجا اشاره کرد و افزود: باید گام‌های مستحکم‌تری برای نزدیک شدن به خداوند و شهادت بردارید. افرادی که مفتخر به ارتقاء درجه می شوند نشان از شایستگی، جایگاه و عملکرد مطلوب آن ها دارد؛ از این رو افرادی که درجه آنها ارتقاء می یابد باید در مقابل خداوند و مردم پاسخگو باشند.

    فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: افرادی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال خدمتگزاری و مدیریت هستند به فرموده فرماندهی معظم کل قوا باید از مسائلی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدشه وارد می کنند پرهیز کنند.

    وی افزود: باید بدانید که بار مسئولیت شما در زندگی شخصی و سازمانی بیشتر شده است؛ باید وقت بیشتری برای ناجا خدمت رسانی و اجرای مطلوب ماموریت ها بگذارید.

    سردار اشتری تصریح کرد: باید این ارتقاء درجه باعث رشد، پیشرفت در امورات شود و اثرات مطلوب آن را در آینده ببینید؛ ایستایی به هیچ عنوان قابل قبول نیست باید هر روز تلاش و ابتکارات نسبت به روز گذشته بیشتر شود در غیر این صورت  خسران و پسرفت را به دنبال خواهد داشت.

    دومین گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا با حضور سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی به صورتی ویدئو کنفرانسی در ۴۰ نقطه از کشور در حال برگزاری است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *