×
×
جدیدترین‌‌ها

آغاز ثبت نام طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ در خراسان رضوی

  • کد نوشته: 14379
  • تیر 31, 1400
  • نخست نیوز –  با فراخوان ثبت نام کتابفروشی های سراسر کشور، ثبت نام طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ در خراسان رضوی اغاز شد. افشین تحفه گر معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: کتابفروشی های استان می توانند از روز سه شنبه ۲۹ تیرماه با مراجعه به سامانه اینترنتیtarh.ketab.ir […]

    آغاز ثبت نام طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ در خراسان رضوی

    نخست نیوز –  با فراخوان ثبت نام کتابفروشی های سراسر کشور، ثبت نام طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ در خراسان رضوی اغاز شد.
    افشین تحفه گر معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد:
    کتابفروشی های استان می توانند از روز سه شنبه ۲۹ تیرماه با مراجعه به سامانه اینترنتیtarh.ketab.ir نسبت به ثبت نام در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ اقدام نمایند.
    وی افزود :
    هجدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با افزایش ۵۰ درصدی اعتبار همراه است؛ بر همین اساس نیز سقف مجاز خرید برای هر خریدار که در طرح پیشین 200 هزارتومان بود، در «تابستانه کتاب 1400» به مبلغ 300 هزارتومان افزایش یافته است.
    تحفه گر ادامه داد: شروع طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ ،از ۹ مردادماه است و تا۱۵ مرداد، ادامه خواهد داشت.
    وی در ادامه گفت:
    وزارت فرهنگ وارشاداسلامی در راستای عدالت اجتماعی وتوزیع عادلانه یارانه کتاب تمهیدات لازم برای اینکه یارانه مستقیما دراختیار مردم قرارگیرد در طرح های فروش کتاب نسبت به اختصاص یارانه به کتابفروشی ها اقدام می نماید لذا از همه کتابفروشی های استان برای کمک به توزیع عادلانه یارانه اختصاص یافته به علاقمندان ودوستداران کتاب در شهر محل زندگی خود ،نسبت به ثبت نام در طرح تابستانه کتاب اقدام نمایند تا شهروندان بتوانند از یارانه اختصاصی بهرمند شوند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *