×
×
جدیدترین‌‌ها

مرگ ۱۱ نفر در یک تصادف بیانگر ضرورت بهبود ایمنی جاده‌ها است

  • کد نوشته: 110315
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۳
  • رئیس پلیس راهور فراجا گفت: اقدامات فوری برای رفع نقاط حادثه‌خیز و بهسازی زیرساخت‌های جاده‌ای ضرورت دارد.
    مرگ ۱۱ نفر در یک تصادف بیانگر ضرورت بهبود ایمنی جاده‌ها است

    به گزارش نخست نیوز،

    از راهور، سردار سیدتیمور حسینی روز سه‌شنبه درباره آخرین وضعیت رسیدگی به حادثه محور ساوه – همدان توضیح داد: در بسیاری از تصادفات جاده‌ای، از جمله حادثه اخیر که منجر به جان باختن ۱۱ نفر شد، نقش ایمنی مسیر و تجهیزات جاده‌ای بسیار حائز اهمیت بود.

    وی با بیان اینکه این تصادف عصر روز جمعه ۲۷ مهرماه به وقوع پیوست، نشان‌دهنده نیاز فوری به اقدامات پیشگیرانه در خصوص ایمنی جاده‌هاست، افزود: طبق بررسی‌های کارشناسان پلیس راهور ایمن نبودن مسیر و نبود تجهیزات استاندارد ۵۰ درصد در این حادثه نقش داشت و ۵۰ درصد دیگر به راننده باز می ‌گشت.

    رئیس پلیس راهور فراجا اضافه کرد: اگر مسیر مجهز به جداکننده‌ها و سیستم‌های ایمنی مناسب بود، احتمالاً شاهد چنین حوادث ناگواری نبودیم. بنابراین، توجه به کیفیت آسفالت و استانداردهای ساخت و ساز جاده‌ها می‌تواند به کاهش تصادفات کمک کند.

    عصر جمعه – ۲۷ مهر – در حادثه‌ای در محور همدان-ساوه در استان مرکزی بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه سمند و یک دستگاه تیبا، ۱۰ نفر در دم جان خود را از دست دادند و ۶ نفر نیز مصدوم شدند که به دلیل جراحت وارده یکی دیگر از سرنشینان نیز جان خود را از دست داد.

    منبع ایرنا

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *