×
×
جدیدترین‌‌ها

ریزودرشت از فوتبال مشهد  ،
به یاد رضا عطار زاده

  • کد نوشته: 110580
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۳
  • به مناسبت چهلمین روز درگذشت استاد رضا عطار زاده،پیشکسوتان فوتبال در سالن شهید بهشتی گرد هم آمدند تا با انجام یک دیدار دوستانه و نمادین میان پیشکسوتان پیام مشهد و هدف گلکار ،نام دروازه بان فقید پیام و منتخب خراسان را زنده نگه‌دارند.
    به یاد رضا عطار زاده

    به گزارش نخست نیوز، بهنام بهروز

    این دیدار فوتسالی با سوت حسین واقعی و اکبر سلمانی برگزار شد .

    تساوی فرش‌آرا

    تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد در هفته هشتم لیگ‌برتر برابر میهمانش پالایش نفت بندرعباس به تساوی پرگل رسید. شاگردان احمد شفیعی درحالی در این بازی خانگی به تساوی رسیدند که نیمه اول را بد شروع کردند و سه گل از میهمان خوردند، اما در نیمه دوم توانستند نتیجه را جبران کنند. تساوی 5بر5 فرش‌آرا مقابل بندرعباس در ثانیه‌های پایانی به دست آمد. نماینده مشهد با این تساوی شش امتیازی شد و همچنان در جدول وضعیت مساعدی ندارد.

    دربی مشهدی‌ها

    لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور آغاز شد و تیم‌های مشهدی یاران خداداد و نسل جوان در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که شهرآورد خراسانی‌ها حساس‌ترین بازی هفته بود. تقابل شاگردان عباس شریف در تیم یاران خداداد و علی پوررمضان در نسل جوان با برتری 3بر1 تیم نسل جوان به پایان رسید تا تیم یاران خداداد که فصل قبل تا جمع شش تیم برتر هم پیش رفته بود، فصل را با شکست خانگی آغاز کند. شکوه بعثت مشهد دیگرتیم خراسانی نیزدر همین چارچوب با نتیجه 2 بر 1 به پرسپولیس قائمشهر باخت.

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *