×
×
جدیدترین‌‌ها

کالبد نیمه‌جان مدیریت خراسان رضوی

  • کد نوشته: 110634
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۳
  • استاندار خراسان رضوی بعد مدت‌ها کش‌وقوس و معرفی افراد گوناگون از سوی دولت معرفی شد و مظفری سکاندار این استان استراتژیک شد.
    کالبد نیمه‌جان مدیریت خراسان رضوی

    به گزارش نخست نیوز، سعید کوشافر_استراتژیک ازاین‌جهت که مشهد قلب گردشگری مذهبی ایران است ، ازاین‌جهت که خراسان رضوی با کشورهای افغانستان و ترکمنستان مرز مشترک دارد و دروازه طلایی صادرات به کشورهای آسیای میانه و افغانستان است.

    البته هم‌مرز بودن با افغانستان دردسرها و حساسیت‌های خاص خود را هم دارد که حضور پرتعداد مهاجران افغانستانی از آن جمله است.

    فارغ از این‌ها ، خراسان رضوی را دومین کانون داغ جریان‌های سیاسی بعد از تهران هم ارزیابی می‌کنند.

    هم این‌ها باعث شده تا استاندار جدید خراسان رضوی برای چینش مدیران بخش‌های مختلف با حساسیت‌های زیادی مواجه شود.

    اگرچه مظفری در همین چند روز ابتدایی کار نشان داده که قصد دارد شعار “وفاق” پزشکیان را در استان پیاده کند و با جریان‌های مختلف راه تعامل را برگزیده است ، اما باید تذکر داد که مدیریت‌های دولتی شرکت سهامی نیست که بخواهیم به هر جریان سیاسی سهمی اختصاص بدهیم.

    وقتی سخن از ویژگی‌ها و حساسیت‌های استان سخن می‌گوییم، برای تعیین مدیران هم باید این موارد رعایت شود و استاندار در عین رایزنی و تعامل گروه‌های سیاسی ، ما بهترین گزینه را که کارآمدی ، تخصص و درعین‌حال تعهد لازم به مردم ، نیازها و ضرورت‌های استان و درک شرایط کشور را دارد ، انتخاب و معرفی نماید .

    به نظر می‌رسد بدنه مدیریتی خراسان رضوی به‌قدر کافی از انتخاب یکسویه و جناحی مدیران زخمی و ناتوان شده و اکنون نیاز به دمیدن روح تازه‌ای در این کالبد نیمه‌جان است .

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *