×
×
جدیدترین‌‌ها

برای تحول، تعلل جایز نیست!
با این نیروها انتظار پیشرفت نمی‌توان داشت!

  • کد نوشته: 110588
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۳
  • احمد دنیا مالی وزیر ورزش و جوانان تا به امروز به‌دفعات در صحبت‌های خود از تحول در ورزش کشور گفته است! از اینکه قرار است ورزش کشور در المپیک لس‌آنجلس پیشرفتی شگرف را به نمایش بگذارد.
    با این نیروها انتظار پیشرفت نمی‌توان داشت!

    به گزارش نخست نیوز، محمدرضا نصرالله زاده_ از اینکه ورزش ایران قرار است در آینده روزهای خوبی را تجربه کند و … اما آقای وزیر نگفته است که با کدام سرمایه انسانی،کارشناس و نخبه‌ای می‌خواهد به این ایده آل‌ها برسد. اگر ایشان نظرشان به همین افراد کنونی حاضر در وزارت ورزش و جوانان است که باید به استحضار ایشان برسانیم که اگر قرار بود با حضور این دوستان اتفاق خاصی در ورزش بیفتد تا به امروز افتاده بود، چراکه این‌ها سال‌هاست که در ورزش این کشور مشغول نقش‌آفرینی بوده و کار خاصی هم از آن‌ها دیده نشده است.

    وزیر ورزش و جوانان در شرایطی از ” تحول ” سخن می‌گویند که جامعه ورزش در طول این مدت چیزی جز ” تعلل ” را از ایشان شاهد نبوده است! چراکه تحول در ورزش سرعتی به‌مراتب بیشتر از آن چیزی که ما امروز در ورزش می‌بینیم را می‌طلبد! تحول به سرمایه‌های انسانی کارآمدی احتیاج دارد که پتانسیل و انرژی لازم را برای انجام کارهای خاص داشته باشد! تحول به فکر و ایده جدید نیازمند است نه افکار تکراری که تاکنون هیچ فرصتی را برای ورزش کشور ایجاد نکرده‌اند.

    آقای وزیر جامعه ورزش به‌درستی این‌گونه می‌اندیشد که 42 روز کار، زمان کمی نیست، زمان‌هایی که دارند یکی پس از دیگری می‌گذارند و هیچ اتفاقی هم برای ورزش کشور نمی‌افتد. پس بپذیرید که ورزش اگر می‌خواهد در درون خود تحول را تجربه کند باید برای سرمایه انسانی و زمان اهمیت خاصی قائل باشد و اجازه ندهد روزها برای ورزش تکراری سپری شوند! بپذیرید که ما در ورزش‌کار نکرده، بسیار داریم. بپذیرید که در حال حاضر، بسیاری از فدراسیون‌ها دارند به‌صورت جزیره خودمختار اداره می‌شوند! هرچند که شرایط بسیاری از ادارات کل استان‌ها هم چندان بهتر از این‌ها نیست و ..

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *