×
×
جدیدترین‌‌ها

خلق اثر هنری زنده به یاد شهید حسن نصرالله در مشهد

  • کد نوشته: 109411
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳
  • رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: نقاشان و هنرمندان مشهدی به یاد شهید حسن نصرالله آثار هنری تولید کردند.
    خلق اثر هنری زنده به یاد شهید حسن نصرالله در مشهد

    به گزارش نخست نیوز، سیده بهجت موسوی مقدم_ مجید عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار نخست  گفت: نقاشان و هنرمندان مشهدی داوطلبانه به یاد شهید حسن نصرالله که شخصیت حقیقی ایشان، صدای و نامش همیشه به یاد می‌ماند اثر هنری خلق کردند.

    وی خلق این آثار را تجسم حماسه دانست و افزود: با توجه  به  شهادت سید حسن نصرالله. و در پی عملیات «وعده صادق2» با تعدادی از استادان نقاشی شهرمان در حوزه هنری استان دورهم جمع شدیم تا هنرمندان در این زمینه به خلق اثر نقاشی بپردازند.

    عسگری نقطه قوت این اتفاق را حضور هنرمندان جوان و نوجوان در کنار استادان پیشکسوت خواند و بیان کرد: رویکرد حوزه هنری این بوده است که با حضور استادان و هنرمندان جوان و همچنین با برگزاری کارگاه  و پاتوق هنری، ضمن خلق اثر موجب رشد هنر انقلاب اسلامی در شهرمان شود.

    رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ما در حال رایزنی با مجموعه‌های مختلف اعم از آستان قدس رضوی، شهرداری و… هستیم تا این آثار در فضاهایی که مخاطب بیشتری حضور دارد، نمایش داده شود. وی عنوان کرد: ماندگاری لحظه‌های ناب هنر مهمترین یادمان‌های شهدا می‌تواند باشد، زیرا این هنرمندان با استفاده از تکنیک‌ها و سبک‌های متنوع، مفاهیم عمیق و ارزش‌های معنوی شهید نصرالله را به تصویر کشیدند.

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *