×
×
جدیدترین‌‌ها

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبرداد:
 آغاز به کار همزمان سه نمایشگاه تخصصی  در مشهد  

  • کد نوشته: 109399
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳
  • سرپرست نمایشگاه بین المللی مشهد از آغاز فعالیت« هفتمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی»  همزمان با «ششمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی »و «پنجمین نمایشگاه تخصصی شیرینی، شکلات، نان، قهوه، چای ، مواد اولیه و ماشین آلات» خبر داد.
     آغاز به کار همزمان سه نمایشگاه تخصصی  در مشهد  

    به گزارش نخست نیوز – فرزین سلطانی در این خصوص اظهارداشت: این سه نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱مهر ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهندداشت.

    وی در خصوص زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه ها بیان داشت : زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در نمایشگاه ورزش شامل؛ کف پوش و چمن ، دستگاه های بدنسازی ، ملزومات باشگاه ها، میز بیلیارد، اتوماسیون و نرم افزار باشگاه ها، دستگاه های ورزش خانگی ، تغذیه ورزشکاران و لباس و تجهیزات ورزشی است .

    سلطانی ادامه داد: همچنین زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در نمایشگاه مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی شامل؛ ملزومات سیسمونی ، انواع اسباب بازی، پوشاک ، سرویس اتاق کودک و نوجوان و لوازم آموزش و بازی کودکان و نوجوانان می باشد که توسط شرکت بارثاوا ابتکار یگانه درحال برگزاری است.

    وی یادآور شد : زمینه فعالیت مشارکت کنندگان نمایشگاه چای ، قهوه ، شیرینی جات نیز شامل ؛دستگاه اسپرسو ساز،ماشین‌آلات بسته بندی ،ماشین آلات نانوایی، ماشین آلات قنادی، اتحادیه های مرتبط، تولید پک‌های بسته بندی و آسیاب قهوه می باشد که توسط شرکت نمایشگاهی« پیشرو مبتکران چیستا»برگزار می شود.

    وی خاطر نشان ساخت: این نمایشگاه ها در فضاهایی مختلف برگزار می شوند و این در حالیست که هفتمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی وهمچنین ششمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی به وسعت ۶ هزار متر مربع ودر سالن های فردوسی و مفاخر با مشارکت ۱۰۰ شرکت کننده برگزار می‌شود که تعداد مشارکت کنندگان داخل استان خراسان رضوی۵۰ شرکت وتعداد مشارکت کنندگان خارج از استان نیز ۵۰ شرکت از استان های تهران،همدان، فارس، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی برای استقرار شرکت های حاضر پیش بینی شده تا محصولات وکالاهای تولیدی و به روز خود را به بازدید عموم بگذارند.

    سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص پنجمین نمایشگاه تخصصی شیرینی، شکلات، نان، قهوه، چای ، مواد اولیه و ماشین آلات نیز تصریح کرد : این نمایشگاه  در فضایی به وسعت یک هزار و ۷۵۲ متر مربع و در سالن عطار در نظر گرفته شده است که تعداد کل مشارکت کنندگان ۴۰ شرکت می‌باشد که تعداد غرفه های داخل استان خراسان رضوی ۱۳ شرکت کننده و تعداد غرفه های خارج از استان نیز۲۷شرکت کننده از استان های خوزستان، تهران،آذربایجان غربی، قم، گیلان، اصفهان و یزد می باشد. وی درخصوص برنامه ها و رویدادهای همزمان با برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی تصریح کرد: رویدادهای ورزشی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهدو رویدادهای ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از دیگر برنامه های این نمایشگاه خواهد بود.

    وی یادآور شد: همچنین از برنامه های جنبی و رویدادهای پنجمین نمایشگاه تخصصی شیرینی، شکلات، نان، قهوه، چای ، مواد اولیه و ماشین آلات می توان به همایش ، سمینارو کارگاه آموزشی لاته آرت در روزهای ۲۰ و ۲۱ مهر‌ماه و ورکشاپ تخصصی کاست کنترل، طراحی و مهندسی منو ۱۸ و ۱۹ مهر‌ماه اشاره کرد.

    گفتنی است این نمایشگاه‌ها از ۱۸ مهر ماه آغاز وتا ۲۱مهرماه ادامه خواهد داشت وعلاقه مندان می‌توانند همه روزه از غرفه‌های متعدد این سه نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ بازدید داشته باشند .

    سرورهادیان

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *