×
×
جدیدترین‌‌ها

رزمایش دفاعی دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 109334
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳
  • مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی در جمع مدیرعامل، معاونان و کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای از برگزاری بزرگترین رزمایش سراسری دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور خبر داد.
    رزمایش دفاعی دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود

    به گزارش نخست نیوز، مجید خروشی-  وی گفت: طرح آمادگی دستگاه‌های اجرایی در برابر تهدیدات دشمن آماده و ابلاغ‌شده است هاشم جنگی افزود: هدف دشمن ایجاد تفرقه، نفاق، هرج‌ومرج و نگرانی و اضطراب در سطح جامعه است بنابراین دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص شرکت‌های نفت و گاز با جدیت در این جهت گام برداشته و اگر ضروری باشد سوخت و بنزین را با ۴ لیتری درب منازل تحویل خواهیم داد ستاد بحران و پدافند غیرعامل در این راستا تمهیدات ضروری را اتخاذ و برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

    وی اظهار داشت: دستورالعمل مدیریت پدافند غیرعامل کشور برای اجرای طرح نظام آمادگی دستگاه‌های اجرایی در برابر تهدیدات دشمن ابلاغ‌شده است. وی همچنین در این جلسه خواستار برگزاری مانورها و رزمایش‌های مشترک در حوزه‌های تاثیر گزار در استان و کشور شد.

    جنگی از برگزاری رزمایش بزرگ منطقه‌ای در حوزه نفت و گاز در استان و سطح کشور خبرداد و گفت: تفاهم‌نامه اجرای رزمایش بزرگ امنیتی با 8وزارت خانه طی یک فرماندهی واحد در کشور به‌زودی اجرا خواهد شد و امیدواریم کمیته پدافند غیرعامل در دستگاه‌های اجرایی آمادگی کامل را در این خصوص داشته باشند. وی خواستار برگزاری نمایشگاه و رزمایش مشترک در حوزه منابع آبی استان شد و اظهار داشت: با توجه به تهدیدات دشمن ضروری است مدیران پدافند غیرعامل در راستای حفظ و حراست از منابع اقدامات ضروری را انجام و در جهت تامین نیازهای ضروری مردم پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند.

     

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *