×
×
جدیدترین‌‌ها

منهای فوتبال ،
سه ژیمناست خراسانی در اردو 

  • کد نوشته: 109395
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳
  • سرپرست هیات ژیمناستیک خراسان رضوی از دعوت سه ژیمناست استان به اردوی تیم ملی خبرداد.
    سه ژیمناست خراسانی در اردو 

    به گزارش نخست نیوز، معین شریف_بر اساس اعلام احمد ذوقی، در بخش جوانان امیرمحمد رحمانی، امیرمحمد قربانی و پوریا صدیقی به اردوی تیم ملی ژیمناستیک دعوت‌شده‌اند. همچنین امیرمحمد رحمانی به مسابقات آسیایی ژیمناستیک ازبکستان دعوت‌شده است. او پیش‌تر مقام پنجم آسیایی را از آن خودکرده بود.

    غیبت مشهدی‌ها درلیگ‌برتر

    رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر کشتی آزاد برگزار شد و بازهم آزادکاران مشهدی جایی در تیم‌هایشان نداشتند! این در حالی بود که در هفته دوم هم هیچ‌کدام از مشهدی‌ها به روی تشک نرفته بودند. این موضوع نشان می‌دهد که آزادکاران نامدار این روزهای کشتی شهرمان در سطح کشور، ذخیره هستند و اعتماد چندانی به آن‌ها وجود ندارد. احمد محمدنژاد‌جوان، مصطفی طغانی، مجید باقری و اسماعیل نجاتیان ،4 آزادکار مشهدی حاضر در تیم‌های لیگ برتر کشتی فصل جاری هستند.

    فرش در عرش

    نونهالان فرش مشهد با غلبه بر تیم ذوالفقار، قهرمان مسابقات نونهالان خراسان رضوی شدند. در مسابقه پایانی تیم فرش مشهد توانست 49بر45 از سد حریف بگذرد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. تیم‌های بارثاوا و جوان هم به مقام سومی مشترک این دوره از رقابت‌ها رسیدند. رقابت‌های لیگ نونهالان بسکتبال خراسان رضوی با حضور12 تیم در دو گروه 3‌تیمی برگزار شد .

    ناکامی جودوکاران در رقابت‌های جهانی

    تیم ملی جودو جوانان ایران با دو چهره خراسانی به رقابت‌های جهانی اعزام شد و درنهایت به مدالی نرسید. در این تیم پنج‌نفره علیرضا نیک‌سرشت والیاس پرهیزگار از خراسان حضور داشتند که به‌جایی نرسیدند. چهار جودوکار تیم ملی در این رقابت‌ها از گردونه مسابقات کنار رفتند و فقط علیرضا نیک‌سرشت بود که توانست عنوان پنجمی را از آن خود کند. رقابت‌های جودو قهرمانی جوانان جهان به میزبانی شهر دوشنبه کشور تاجیکستان برگزار شد.

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *