×
×
جدیدترین‌‌ها

پیگیری جدی برای راه اندازی بیمارستان امام خمینی بهشهر

  • کد نوشته: 96779
  • اردیبهشت 1, 1403
  •  علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر با همراهی شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دیدار با دکتر بهروز رحیمی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت اظهار کرد: بیمارستان امام خمینی(ره ) بهشهر با توجه به نیاز منطقه و ضرورت فعال شدن این بیمارستان خواسته عمومی مردم است.
    پیگیری جدی برای راه اندازی بیمارستان امام خمینی بهشهر

    نخست نیوز، فرماندار بهشهر گفت: راه اندازی بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر از مطالبات مهم مردم و از رسالت های مهم‌ ما در بخش درمان است. میرزایی افزود: در شرایط فعلی به دلیل کمبود تخت بیمارستانی و نیاز منطقه ، نیازمند راه اندازی مجدد بیمارستان امام بهشهر هستیم اما به دلیل اینکه در دوره ای عدم استحکام بنا بیمارستان امام اعلام شده بود اکنون دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران و وزارتخانه با راه اندازی مجدد بیمارستان علی رغم اینکه بعد از عدم استحکام بنا، مقاوم سازی مجدد در زمان وزارت وقت دکتر هاشمی انجام شد مخالف است و ما پیگیر راه اندازی بیمارستان امام برای رفع مشکلات مردم با توجه به دارا بودن تخت های ای سی یو مجهز و مقاوم سازی انجام شده هستیم.

    وی یادآور شد: درخواست ما این است که با توجه به اینکه بیمارستان امام با ۳۰ میلیارد تومان مقاوم سازی شد، مجوز بستری بیماران داده شود. بهروز رحیمی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت هم در سخنانی گفت: شرکت ارزیاب و تیم فنی باید در این راستا نظر قطعی ارائه کند و دانشگاه از نظر ابنیه فنی و استحکام نظری نمی دهند و نظر تیم فنی مهم است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *