×
×
جدیدترین‌‌ها

ارشیا پهلوان ما

  • کد نوشته: 97716
  • اردیبهشت 13, 1403
  • بنیاد نیکوکاری دکتر نبی علاوه بر این‌که توسعه اجتماعی نقش قابل‌توجه ای در جامعه و بیشتر ما خراسانی‌ها ایفا کرده در توسعه صنعت اقتصاد گام‌های مثبتی برداشته و به پهلوان  ما در استان بدل شده است در بازدیدی که روابط عمومی کارخانه تولیدی زیتون ارشیا هماهنگ کرد ریزودرشتی زندگی آنانی را شنیدم که کمترین جرمشان سرقت و بزرگ‌ترین قتل بود و امروز در سایه حمایت بنیاد نیکوکاری دکتر نبی زندگی آرام‌بخشی را تجربه می‌کنند .
    ارشیا پهلوان ما

    نخست نیوز، مجید خروشی_تحصیلات عالیه را ادامه دادند،ازدواج کردند،بچه‌دار شدند و برای رسیدن به  اهداف بلندمرتبه‌ای همچنان می‌کوشند تا روزی کارآفرینی موفق در جامعه باشند درد و دل‌هایشان مرهمی است بر روی هر زخمی که با اعماق وجودتان حس خواهید کرد کافی است قدمی  بردارید و همراهی کنید .

    افرادی که رنج محبت ندیدن را با خود یدک می‌کشند و کانونی به نام پدربزرگ که بلد است چگونه محبت کند و محبت ببیند. در این کارخانه دل‌ها به هم نزدیک است و تجربیاتی است که به‌راحتی در اختیار دیگران قرار می‌گیرد درسی است که مکتب‌دار ندارد و همه در این مکتب تجربه خودشان را به اشتراک می‌گذارند پرسنلی که اداری هستند و سوء پیشینه ندارند می‌گویند وقتی به دردها و رنج‌نامه این مجرمین  گوش می‌دهیم ناخودآگاه به کانون گرم خانواده و بودن در کنار آنان احساس غرور می‌کنیم.

    امیدواریم چنین کانون‌های گرمی که دست تولید و اقتصادشان را به گرمی فشرده و اعتمادسازی را رونق بخشیده همچنان پایدار و مانا باقی بماند مسوول روابط عمومی زیتون ارشیا می‌گوید: کلیه پرسنل خط تولید دارای جرایم خاص هستند و با ارایه مدرک سوء پیشینه به کار گرفته‌شده‌اند ،خط پاک که بخش بانوان خانم‌های سرپرست خانواده و بخش اداری و کنترل کیفیت متخصصان و کارشناسانی هستند که سوء پیشینه ندارند و همگی دارای مدارک علمی و تخصصی هستند روزانه همه تولیدات و محصولات بر اساس تقاضای مشتریان تولید و در بازار عرضه می‌شود به همین دلیل هیچ‌گونه از محصولات مرجوعی نمی‌شود. تخت پادشاهی بنیاد غیردولتی نیکوکاری دکتر نبی با مدیریت چندین مرکز تولیدی هم‌اکنون تولید محصولات زیتون در ابعاد مختلف و طعم‌های متفاوت را با بسته‌بندی‌های گوناگون وارد بازار می‌کند و با ظرفیت فرآوری. نزدیک به ۱۰۰تن در سال و با ایجاد اشتغال برای حدود ۳۰۰ نفر در شهر مشهد فعال است البته بنا به توصیه مشتریان می‌توان با ورود تجهیزات فناوری و مدرن خط تولید را افزایش و نیروی انسانی را کاهش داد که این موضوع در مرام‌نامه دکتر نبی قید نشده بلکه حضور نیروی انسانی و کاهش جرم در سطح جامعه مرام بزرگی است که با آرایش ظرفیت فناوری مخالفت شده و بنیاد نیکوکاری دکتر نبی جذب نیروی انسانی را بر ورود تجهیزات و بروز رسانی دستگاه‌ها ترجیح می‌دهد. آرشیا تاکنون برای صدها زندانی آزادشده،جرایم عمد و غیر عمد،زنان و مادران سرپرست خانوار و معتادان متجاهر فرصت شغلی ایجاد کرده و بر خود می‌بالد بنیاد نیکوکاری دکتر نبی سرزمین آدم‌هایی است که تصمیم گرفته‌اند دوباره متولد شوند. آرشیا در سال هزار و سیصد و هشتادوچهار با ظرفیت فرآوری سالانه نزدیک به صد تن زیتون و با ایجاد اشتغال برای حدود پانزده نفر ازجمله تعدادی از مادران تنها و معتادین بهبودیافته در شهر مشهد متولد شد. این برند امروز با ظرفیت فرآوری نزدیک به دو هزار تن زیتون در سال و با شعار اینجا شرط استخدام داشتن سوءپیشینه است در دو شهر مشهد و مینودشت در حال تولید محصولات مختلف با تمرکز بر پایه زیتون است و تاکنون برای صدها نفر ازجمله معتادین بهبودیافته زندانیان آزادشده از جرایم عمد و غیر عمد وزنان و مادران سرپرست خانوار ایجاد شغل و بستری برای بازگشت به جامعه فراهم کرده است. تجربه‌ی کار در حوزه‌های مختلف آسیب‌های اجتماعی در شرکت‌های آرشیا هم‌جواری و شناخت مشکلات معیشتی این افراد و ارتباط با کارآفرینان اجتماعی و خیرین حوزه‌ی اشتغال پایدار منجر به ظهور اندیشه خیر آفرینی خیرین کارآفرین و کارآفرینان خیر در قالب بنیاد نیکوکاری دکتر نبی در سال هزار و سیصد و نودونه شد. این بنیاد با این باور اولیه که ساختن ارزش تولید عبادت و آبادانی اصلی‌ترین نیاز امروز وطن است حالا می‌کوشد تا با حمایت از کسب‌وکارهای کوچک تولیدی که در آن‌ها افراد آسیب‌دیده مشغول به کار می‌شوند به بهانه ساختن و تولید و آبادانی به گسترش مرام عشق و بخشایش و اعتمادسازی در جهان کمک کند. زمانی که دست زندگی سنگین و شب بی ترانه است هنگام عشق است و اعتماد و دست زندگی چه سبک و شب چه پر ترانه می‌شود آنگاه‌که به هم عشق می‌ورزیم و به هم اعتماد داریم.

    برچسب ها ارایه مدرک

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *