×
×
جدیدترین‌‌ها

مشهد میزبان برگزاری مجمع سالیانه ورزش‌های همگانی

  • کد نوشته: 97731
  • اردیبهشت 13, 1403
  • مجمع سالیانه فدراسیون ورزش‌های همگانی در آستانه گرامی داشت روز معلم با حضور روسای هیات های ورزشی‌های همگانی امروز سیزدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.
    مشهد میزبان برگزاری مجمع سالیانه ورزش‌های همگانی

    نخست نیوز، مجید خروشی_دبیر هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: روسای هیات های سراسر کشور و روسای هیات همگانی شهرستان‌های خراسان رضوی طی دو روز حضور در مشهد مقدس به ارایه برنامه‌ها و طرح‌های اجرایی و همچنین خواست‌ها و چاره‌جویی در جهت مشارکت آحاد جامعه برای حضور در محافل ورزشی خواهند پرداخت.

    امیر زارعی افزود:در این مجمع همچنین گزارش عملکرد فدراسیون طی یک سال گذشته توسط دبیر و یا رییس فدراسیون تشریح و بعداز ارایه گزارش با رای اعضا و روسای هیات های استان به تایید خواهد رسید. زارعی اظهار داشت: در مجمع سالیانه فدراسیون همچنین گزارش گردش مالی فدراسیون توسط خزانه‌دار ارایه و با رای اعضای جلسه تصویب می‌شود. وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره روز معلم و اهمیت تعلیم و تربیت به نقش مربیان به‌عنوان معلمانی که نقش اعتمادسازی را در میان جوانان و نوجوانان ایفا می‌کنند پرداخت وگفت: هم زمانی نشست مجمع سالیانه فدراسیون همگانی با گرامی داشت روز معلم درس آموزی است برای آنانی که مقرر شده به عنوان مربی و معلم ورزش نقش کلیدی در اعتماد سازی و پرورش جسم و روح نسل جوان وبا آتیه کشورمان داشته باشد و به نوبه خود این روز فرخنده را به همه معلمان و مربیانی که در راستای پرورش استعدادهای نوشکفته این مرز و بوم تلاش می کنند تبریک عرض میکنم وی خاطر نشان کرد: مدیریت هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی این میزبانی را به فال نیک می گیرد و خیلی خوشحالیم که با حضور روسای هیات ها و رییس فدراسیون در جهت اعتلای ورزش همگانی در جوار پر برکت امام هشتم حضرت امام رضا (ع) توفیق خدمت به جامعه ورزش را برای ما مهیا ساخت. دبیر هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی همچنین در ادامه از برگزاری مجمع سالیانه و جلسه تقدیر و قدر دانی از روسای کمیته های هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی با حضور رضا آذریان رییس هیات و روسای کمیته ها ی استان در این روز خبر داد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *