×
×
جدیدترین‌‌ها

کاپیتان خراسانی والیبال به اردوی تیم ملی دعوت شد

  • کد نوشته: 97671
  • اردیبهشت 13, 1403
  • بازیکن والیبال کم شنوای خراسان رضوی که سالها در ترکیب تیم ملی درخشان ظاهر شده است علیرغم پیش بینی ها و بالا رفتن سن مجدد به اردوی تیم ملی والیبال کم شنوا دعوت شد.
    کاپیتان خراسانی والیبال به اردوی تیم ملی دعوت شد

    نخست نیوز، مجیدخروشی_وحید طالبی که هم اکنون به عنوان کارشناس در شرکت اب و فاضلاب خراسان رضوی در سنگری دیگر به جامعه مخاطب کمک می کند می گوید: عاشق والیبال هستم و در هر فرصتی که به دست اورم به ورزش مورد علاقه ام می پردازم و امیدوارم بتوانم در این جایگاه برای کشورم افتخار کسب کنم.

    وی بازیکن و کاپیتان تیم ملی کم شنوایان کشورمان که مجددبه اردوی تیم ملی دعوت شده است می گوید: از 17سالگی به جمع ملی پوشان والیبال کشور اضافه شدم و بیش از 15 سال است که در ترکیب تیم ملی و به عنوان کاپیتان این تیمر ا همراهی می کنم و امیدوارم بتوانم همچنان در تیم ملی والیبال کشور م درخشان ظاهر شود.

    وی اضافه کرد: بنا به دعوت فدراسبون ورزشهای ناشنوایان و با توجه در پیش بودن مسابقات جهانی والیبال ۲۰۲۴به میزبانی کشور ژاپن ۹ نفر از ورزشکاران خراسان رضوی به اردوی اول که به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود دعوت شدند.

    وحید طالبی،جواد غفوری، ابوالفضل علی نژاد، سینا صانعی، محمدرضا کریمیان ، صادق اشجعی، فرید عریض محسنی، سجاد انبوزن سید ومهدی موسوی9والیبالیست استان هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

    طالبی خاطر نشان کرد: از 9بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال در تهران از جمع 9نفر بازیکن دعوت شده خراسان رضوی 3نفر خط خوردند و هم اکنون از 40 بازیکن دعوت شدهع 35 بازیکن حضور دارند که در نهایت 12 نفر به عنوان بازیکنان تیم ملی والیبال کم شنوا بخ مسابقات 2024 ژاپن اعزام می شوند.

    گفتنی است: طالبی، بازیکن تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران در مسابقات المپیک با کسب 20 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار مقابل ایتالیا انتخاب شد. .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *