×
×
جدیدترین‌‌ها

شیرتو شیر فوتبال خراسان

  • کد نوشته: 97737
  • اردیبهشت 14, 1403
  • این روزها هر چه فوتبال خراسان در زمینه حضور در میدان های ورزشی کشور کم خبر و ناتوان است اما به جای آن تا دلتان بخواهد اخبار حاشیه ای و اتفاق های پشت صحنه آن زبان زد عام و خاص شده است.
    شیرتو شیر فوتبال خراسان

    نخست نیوز، بهنام بهروز_پس از آن که سر انجام پس از یک سال کش و قوس، اسامی 4 نامزد تصدی هیات فوتبال خراسان تایید شد و اسمی از احسان اصولی رییس فعلی هیات نبوده، بازی وارد فاز تازه ای شد و فدراسیون فوتبال با اعلام این که به دلیل طولانی شدن روند تایید صلاحیت نامزد ها، می بایست مجدد فرایند ثبت نام نامزد ها تکرار شود، داد پیشکسوتان، و دلسوزان فوتبال خراسان را در آورد .آن ها طی نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان استان خواستار برخورد با این اقدام غیرقانونی فدراسیون شدند.

    علیرضا تاج فیروز، مدیر کل ورزش استان نیز که از همان ابتدا با هیات فوتبال استان دچار زاویه شده بود نسبت به این اقدام فدراسیون اعتراض کرد.

    اما مهدی تاج و دوستانش در تهران در حمایت از اصولی رییس کمیته فوتسال، توجه ای به این عتراض ها نکردند تا مدیر کل ورزش استان در اقدامی انتحاری ،زمینه چمن سختی را پس از نوسازی ، تحویل هیات گلف دهد و دست هیات فوتبال استان را در مشهد در پوست گردو بگذارد ،تا شاید فداراسیون متوجه شود! اما فدراسیون بدون توجه به این هشدار مدیر کل جامعه ورزشکاران استان ، بر تصمیم خود پافشاری و ده روز پیش با اعلام فراخوان ثبت نام مجدد، وقعی به درخواست جامعه ورزش نگذاشت.

    این اقدام فدراسیون البته باعث شد شایعه های زیادی شنیده شود از جمله این که آن ها قصد دارند نام رییس هیات فوتبال را در ثبت نام جدید ،بگنجانند تا فردی از دوستان احسان اصولی بر مسند فوتبال استان بنشیند .

    در همین اوضاع و اهوان شنیده شد آن ها مذاکراتی نیز با نامزدهای فعلی داشته اند تا بتوانند آن ها را به خود نزدیک نمایند اما نه جعفر قدیری و نه محسن ترکی، هیج کدام به این خواسته تن ندادند .

    در حالی که دو روز از زمان ثبت نام نامزد ها گذشته بود، سازمان بازرسی استان به مساله ورود پیدا کرد تا فعلا کار ثبت نام متوقف شود. این حکم سازمان در پی درخواست یکی از نامزد ها ،انجام شد. این نامزد اعلام کرده در صورتی که جلوی این اقدام غیرقانونی گرفته نشود ،کار اعتراضش را مجامع جهانی فوتبال خواهد کشاند.

    حال باید دید با این حکم سازمان بازرسی، کار به کجا خواهد رسید؟

    اما آن چه مشخص است دود این اختلاف قطعا به چشم فوتبال استان خواهد رفت که این روز ها حتی از داشتن یک زمین چمن هم محروم است.

     

     

    برچسب ها فوتبال خراسان

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *