×
×
جدیدترین‌‌ها

ناگهان چقدر زود، دیر می شود!

  • کد نوشته: 95554
  • فروردین 12, 1403
  • هفت  ماه از جابجایی متصدی  وزارت ورزش و جوانان  می‌گذرد بدون اینکه تغییر چشمگیر و بزرگ دیگری در شالوده سخت افزاری  این وزارتخانه و فعالیت هایش ایجاد شده باشد،  انگار مشکل عمده ورزش مربوط به وزیر  گذشته دکتر سجادی بود که جابه‌جا شد.
    ناگهان چقدر زود، دیر می شود!

    نخست نیوز – مهمترین اثر گذاری کیومرث هاشمی تا به امروز احکامی بوده که  برای افراد زیادی در انجمن   فدراسیون‌های ورزش‌های رزمی، شطرنج، بولینگ و بیلیارد، والیبال، دوومیدانی یا بخش‌های مختلف وزارت ورزش صادرکرده ،
    اما متأسفانه   هیچ یک از این احکام در راستای تقویت بنیادی و سروسامان دادن به اوضاع فعلی ورزش کشور  نبوده است.
    اگر رئالیستی و رادیکالی  به عملکرد هاشمی بپردازیم
    جز نشست با فدراسیون‌ها، سرکشی از اردوها، سفر به استان‌ها، حضور در مراسم‌های مختلف ورزشی و فرهنگی و شرکت در جلسات هیأت دولت عمده فعالیتی بوده که وزیر ورزش طی این مدت به آنها پرداخته است که همه این نشست و برخاستها و سفرهای استانی دردی از زیر ساخت های ضعیف و بی بنیان جامعه جوان امروزه نیست .
    جناب مهندس هاشمی بعنوان متولی ورزش ایران ، اگر ممکن است یکبار دیگر  به ورزشگاه قلب پایتخت ایران  ( شیرودی )مراجعه و به چشم متولی و مجری امر به آن بنگرید . تا شاید ، *دستی از غیب برون آید کاری بکند*.
    برای حقانیت حضور خود در این مسند بسیار مهم ،  و نبود بودجه وافی و کافی از شهردار تهران بخواهید همانطوری که در شرح وظایف  سازمان اوقاف و تبلیغات اسلامی و سایر نهادهای مذهبی در ساختن مسجد ورود میکنند در تأسیس ، و یا مرمت ورزشگاه‌های وارفته تهران بزرگ ، وزارت ورزش و جوانان را مورد حمایت همه سویه قرار دهند .

    ✒️:مهرشاد عنبری

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *