×
×
جدیدترین‌‌ها

حوادث،
پیدا شدن جسد ۲ جوان غرق شده در سد جوزار شهرستان بویراحمد

  • کد نوشته: 103522
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
  • مدیرعامل آتش نشانی یاسوج گفت: پس از جستجوی تیم های غواصی آتش نشانی و هلال احمر برای یافتن جسد دو جوان غرق شده در سد جوزار بخش کبگیان شهرستان بویراحمد، جسد این جوان پیدا و از آب بیرون کشیده شد.
    پیدا شدن جسد ۲ جوان غرق شده در سد جوزار شهرستان بویراحمد

    به گزارش نخست نیوز، محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار نخست افزود: ساعت ۲۳ جمعه شب جسد یک نفر از غرق شدگان پیدا شد و ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه جسد بی جان نفر دوم توسط نیروهای آتش نشانی پیدا شد.

    وی اظهارکرد: یک قایق گردشگری  ساعت ۱۹ و ۳۵ دقیقه جمعه شب در سد خاکی جوزار شهرستان بویراحمد واژگون و منجر به غرق شدگی ۴ نفر شد که دو نفر نجات پیدا کرده و دو نفر غرق شدند.

    مدیرعامل آتش نشانی یاسوج تصریح کرد: علت دقیق این حادثه باید بصورت کارشناسی تحقیق و بررسی شود.

    محمد مظفری، معاون امداد و نجات هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: ساعت ۱۹.۳۵ یک مورد غرق شدگی در سد جوزار بخش کبگیان شهرستان بویراحمد به ما گزارش شد که ۵ تیم هلال احمر به این محل اعزام شد.

    وی افزود: ۱۷ نفر شامل ۳تیم از هلال احمر شهرستان بویراحمد و دو تیم پشتیبان از شهرستان دنا با ۵ دستگاه خودرو و فرماندهی اینجانب برای پیدا کردن جسد دو جوان غرق شده اعزام شدند.

    مظفری اظهارکرد: تیم غواصی امداد و نجات هلال احمر و تیم های امدادی جمعه شب را شب مانی داشتند و از ساعت ۴ صبح امروز به ادامه جستجو پرداختند که جسد دوم را به کمک نیروهای آتش نشانی پیدا کردند.

    سد چیتاب در ۴۵ کیلومتری یاسوج قرار دارد که به علت طبیعت زیبای آن سالانه در فصل گرما پذیرای گردشگران زیادی از استانهای همجوار است.

    تعدادی از جوانهای منطقه با قایقهای غیر استاندارد گردشگران را جابجا می کنند و امر باعث شده سالانه با واژگونی این قایقها حوادث تخلفی رخ می دهد.

    منب ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *