×
×
جدیدترین‌‌ها

با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با نمایندگان،
نمایندگان مجلس باید پاسخگوی عملکردشان به مردم باشند

  • کد نوشته: 103455
  • مرداد 5, 1403
  • نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر انقلاب در بخشی از سخنان خود به مقام پاسخگویی مجلس شورای اسلامی علاوه بر مقام پرسشگری آن اشاره فرموند.
    نمایندگان مجلس باید پاسخگوی عملکردشان به مردم باشند

    به گزارش نخست نیوز،

    رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با نخست درباره دیدار رهبر انقلاب با نمایندگان مجلس و تاکید رهبری بر تعامل میان دولت و مجلس عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره از دولت های نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت کرده اند. ایشان در دیدار اخبر با نمایندگان مجلس هم از دولت چهاردهم حمایت کردند و نمایندگان مجلس را نیز به تعامل با دولت و رئیس جمهور منتخب فرا خواندند. چرا که موفقیت دولت در حل مشکلات مردم قطعا موفقیت دیگر ارکان نظام و در مجموع موفقیت نظام جمهوری اسلامی را به همراه خواهد آورد.

    وی ادامه داد: رهبر انقلاب در بخش دیگری از سخنان خود به مقام پاسخگویی مجلس شورای اسلامی علاوه بر مقام پرسشگری آن اشاره فرموند. چرا که علاوه بر مسئولیت قانون گذاری و نظارت مجلس، تک تک نمایندگان برای عملکرد خود ملزم به ارائه گزارش و پاسخگویی به مردم حوزه انتخابیه خود و تمامی مردم کشور هستند.

    نوروزی تاکید کرد:‌ بنابراین تمامی مسئولان نظام از جمله نمایندگان مجلس و رئیس جمهور منتخب باید منویات رهبری را چراغ راه خود قرار دهند و از تفرقه و چند دستگی و بعضا نگاه‌های جناحی دوری کنند؛ چرا که همان طور که رهبر انقلاب فرمودند، پیشرفت کشور در گروی تعامل سازنده قوای سه گانه کشور خواهد بود.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *