×
×
جدیدترین‌‌ها

رئیس کمیسیون خدمات شهری بیان کرد:
نمایشگاه فرصتی برای ایجاد اشتغال پایدار

  • کد نوشته: 103510
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
  • عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدگفت : نمایشگاه ها ،فرصت دو طرفه برای خریدار و تولید کننده وتجلیگاه تولیدات ملی است .
    نمایشگاه فرصتی برای ایجاد اشتغال پایدار

    به گزارش نخست نیوز، سرور هادیان_به گزارش ستاد خبری دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر، کالای خواب، معماری و دکوراسیون داخلی مشهد ” حسن کریمدادی ” افزود:  این نمایشگاه دارای تنوع و تعدد بسیاری است و جزو نمایشگاه هایی است که می تواند مخاطبان زیادی به ویژه خانواده ها را به خود جلب کند .

    رئیس کمیسیون خدمات‌شهری ومحیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به آن که نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر و لوازم روشنایی نمایشگاه قابل تاملی است، اظهار داشت:  به نظر من این نمایشگاه فرصتی است برای آن که مردم اگر نیاز به خرید مبلمان و صنایع روشنایی برای خودشان یا جهیزیه فرزندان شان دارند براحتی بتوانند از موقعیت تنوع و تعددکار استفاده کنند.

    وی با اشاره به آن که با خرید از نمایشگاه ها می توان به اشتغال جوانان کمک کرد، بیان داشت: در این نمایشگاه علاوه برحضور شرکت کنندگان زیادی از استان های مختلف کشور، شاهد حضوربسیاری از کارگاه‌های تولیدی مبلمان مشهد نیزهستیم که بیشترآن ها  تعداد زیادی از جوانان را در این حرفه جذب کرده اند.

    کریمدادی تصریح کرد:کارهای بسیار خوب ، متنوع وبا دوامی تولید شده است که  می توان گفت ،مشهد در حوزه مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی دارای ظرفیت‌های زیادی است و متولیان امر باید شرایط رابرای تبدیل این شهر به قطب تولید مبلمان کشور فراهم سازند.

    عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر مشهد تاکید کرد: امیدوارم با استقبال شهروندان از کالاهای تولید داخل از کسب و کارهای جوانان  بیشترحمایت شود.

    وی یادآور شد: بطور قطع حمایت از تولید سبب رونق آن خواهد شد و همچنین مشکل اشتغال مرتفع می شود و این در حالیست که با چرخیدن چرخ تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی و همچنین  اجتماعی و فرهنگی رفع خواهد شد .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *