×
×
جدیدترین‌‌ها

دردیدار سرکنسول پاکستان با سرپرست نمایشگاه بین‌المللی:
نمایشگاه بین‌المللی مشهد ،پل ارتباطی صنعت ایران با پاکستان

  • کد نوشته: 103515
  • مرداد 6, 1403
  • سرکنسول کشور پاکستان باحضور در نمایشگاه بین‌المللی مشهد ،ضمن دیدار با «فرزین سلطانی» ،سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد ،از «دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان ،لوستر،روشنایی،دکوراسیون و معماری داخلی »بازدیدکرد.
    نمایشگاه بین‌المللی مشهد ،پل ارتباطی صنعت ایران با پاکستان

    به گزارش نخست نیوز، سرورهادیان_دراین جلسه «محمد شهریار»ضمن تبریک به مناسبت انتصاب فرزین سلطانی به عنوان سرپرست جدید شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد برضرورت افزایش تعاملات فی مابین به ویژه در حوزه های اقتصادی و فرهنگی تاکید کرد. سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد نیزبا اشاره به اهمیت این مجموعه به عنوان ویترین اقتصادی شرق کشور ،خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین‌المللی مشهدازمهمترین قطب های نمایشگاهی ایران است که می تواند پل ارتباطی صنعت نمایشگاهی کشورمان با کشور پاکستان باشد .

    فرزین سلطانی حضور وبازدید سفرا وسرکنسول های کشورهای مختلف به ویژه کشورهای همسایه را برای فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان حاضر در نمایشگاه های مختلف طول سال نمایشگاه مشهد مقتنم دانست و افزود:یکی از مهمترین برنامه‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزاری نمایشگاه های خارجی به ویژه در کشورهای همسایه است که با توجه به سابقه برپایی نمایشگاه درشهر های کراچی ولاهور ،امیدواریم با برنامه‌ریزی و تعامل ،درآینده نزدیک امکان برگزاری نمایشگاه دراین شهرها را مجددا داشته باشیم.

    وی اضافه کرد: وجه مشترک بین دو کشور درکنار اشتراکات فرهنگی موجود ،وجودمضجع منور رضوی در مشهد مقدس است که شیعیان پاکستان علاقه زیادی برای سفر به این شهرزیارتی دارند و متقابلاً هم ایرانیان وبه ویژه مشهدی ها نیز به علامه اقبال لاهوری علاقه زیادی دارند و تمایل برای سفر به پاکستان.لذا دراین راستا تلاش می‌کنیم یکی از سالن های نمایشگاهی موجود در نمایشگاه مشهد را به نام این شاعر نامی نامگذاری نماییم.

    در پایان این جلسه نیز مقرر شد جلسات تخصصی با هدف شناسایی پتانسیل های موجود درراستای برگزاری نمایشگاه های تخصصی دوکشور واجرایی نمودن آنها برگزار شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *