×
×
جدیدترین‌‌ها

جشن ایام شعبانیه با سخنرانی رئیس سازمان قضایی

  • کد نوشته: 93754
  • اسفند 13, 1402
  •  رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران : تلاش نمائیم که جزو حکمرانان اسلامی امام زمان قرار بگیریم جشن ایام شعبانیه در یگان حفاظت سپاه فرودگاه های استان مازندران با سخنرانی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران برگزار گردید .
    جشن ایام شعبانیه با سخنرانی رئیس سازمان قضایی

    نخست نیوز، حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی رئیس سازمان قضایی مازندران گفت : امام زمان ( عج الله ) برای ظهور به ۳۱۳ حکمران اسلامی نیاز دارد تا برای بدست گرفتن حکومت مناطق مختلف جهان آنها را بکار گیرد و برای تکمیل ، هزاران نفر نیز به این حکمرانان برای تشکیل حکومت اسلامی در سراسر جهان باید به آن بپیوندند .

    این مقام قضائی تاکید کرد: باید با عمل و رفتار خود در هر منصبی که هستیم برای حکمران شدن در رکاب امام زمان تلاش نمائیم تا حداقل جزو آن هزاران یار و یاور حکمرانان ان شالله قرار بگیریم. وی ضمن تاکید بر مطالبه جدی ما شیعیان به ظهور تاکید کرد : آمادگی لازم را برای نقش آفرینی در حکومت امام زمان باید داشته باشیم و تلاش بی وقفه برای کسب خصوصیات یاران امام زمان رارا در سرلوحه اقداماتمان بگنجانیم چرا که اگر بتوانیم سرباز شایسته برای نایب امام زمان باشیم قطعا در زمان ظهور هم جزء رزمندگان در رکاب حضرت بقیه الله ارواحنا فداه خواهیم شد.

    گفتنی است در انتهای این مراسم درجه جدید سه نفر از کارکنان پایور ارتقا یافته یگان حفاظت ، توسط حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران نصب و برایشان ارتقای درجه معنوی نزد خداوند تبارک و تعالی را آرزو نمود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *