×
×
جدیدترین‌‌ها

بررسی نظامند مسائل منطقه به صورت عملیاتی

  • کد نوشته: 92611
  • بهمن 29, 1402
  • از اهداف اصلی سفر شهرستانی، بررسی نظامند مسائل منطقه به صورت عملیاتی است سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در ادامه سفرهای شهرستانی در بدو ورود به شهرستان نور، تکمیل طرح های نیمه تمام، ایجاد اشتغال و رفع چالش بیکاری جوانان را جزو اولویت های اساسی مسوولان ارشد استان برشمرد و گفت: هدف سفر شهرستانی در درجه اول بررسی نظامند مسائل شهرستان به صورت عملیاتی است.
    بررسی نظامند مسائل منطقه به صورت عملیاتی

    نخست نیوز، استاندار مازندران، آسیب شناسی همه جانبه را از جمله اهداف سفر شهرستانی برشمرد و گفت: ظرفیت‌های کشاورزی و اقتصادی شهرستان نور با هدف افزایش اشتغالزایی و رونق تولید و آبادانی این منطقه باید شکوفا شود.

    سیدمحمود حسینی پور در ادامه سفرهای شهرستانی در بدو ورود به شهرستان نور در گفت و گو با خبرنگاران، تکمیل طرح های نیمه تمام، ایجاد اشتغال و رفع چالش بیکاری جوانان را جزو اولویت های اساسی مسوولان ارشد استان برشمرد و افزود: هدف سفر شهرستانی در درجه اول بررسی نظامند مسائل شهرستان به صورت عملیاتی است. وی اضافه کرد: همزمان؛ مدیران کل ادارات به روستاهای این شهرستان غرب مازندران اعزام می شوند و مسائل این مناطق را بررسی می کنند تا در جلسه شورای اداری مصوبات مهم برای رفع مشکلات قدم های جدی تری برداریم.

    حسینی پور تصریح کرد: نور از شهرستان های مهم استان و کشاورزی، باغداری و مباحث جنگل از مزیت های این شهرستان است که بتوانیم در احیای ظرفیت های منطقه قدم های بلندتری برداریم. وی خاطرنشان کرد: در این سفرها آسیب شناسی همه جانبه ای در زمینه های مختلف صورت می گیرد تا بتوانیم مشکلات و موانع راه توسعه از جمله شهرستان نور برداشته شود.

    شهرستان نور در غرب استان مازندران تاکنون ۶۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران امروز شنبه در قالب بیست و دومین سفر شهرستانی به همراه ۶۰ تن از مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی به شهرستان نور سفر کرده تا از نزدیک مسائل و مشکلات این شهرستان را بررسی کند. حسینی‌پور در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان نور دیدار و گفت و گو خواهد کرد. برگزاری نشست شورای اداری شهرستان با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی و نشست خبری هم دو برنامه پایانی سفر استاندار مازندران به شهرستان نور اعلام شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *