×
×
جدیدترین‌‌ها

شهروند خبرنگار

  • کد نوشته: 97653
  • اردیبهشت 13, 1403
  • از امسال نشریات نخست و نخست ورزشی در چاپخانه شاخه سبز قم و  چاپ شده و از آن جا توزیع سراسری می شود. یکی از دلایل تغییر چاپخانه ارزان بودن قیمت و عدم امکانات چاپی سیاه و سفید در مشهد بود .
    شهروند خبرنگار

    نخست نیوز، دکتر علی پاکبار خسرو شاهی_به گفته بنیانگذار انقلاب اسلامی، حرکت در مسیر خواست ملت، اساس کار مطبوعات و رسانه ‏ها به طور کلی در هر کشوری مطبوعات آن کشور و تلویزیون و رادیو آن کشور باید در مسیر آن ملت و در خدمت ملت باشد. مطبوعات باید ببیند که ملت چه می‏خواهد، مسیر ملت چیست، روشنگری از این طریق داشته باشد و مردم را هدایت کند.

    همچنین رسالت اصلی نشریات اطلاع رسانی دقیق و بی غرض می باشد ، در سالجاری تصمیم داریم که با عنایات خداوند به دلیل سال پایانی شورای اسلامی به مسایل شهری و مدیران آن  ،ورود ویژه ای داشته باشیم.

    همچنین با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری تعیین شده است با نهادهای دولتی گفتگو برای یافتن راهکارهای جهش تولید با حضور مردم با کارآفرینان مصاحبه داشته باشیم.

    از مخاطبان و همراهان  عزیز درخواست می شود در امور فوق با ارسال مطالب و تصاویر یاریگر ما در این زمینه باشید ، امید است که بتوانیم دست در دست هم برای ایران سربلند بکوشیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *