×
×
جدیدترین‌‌ها

سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در برق منطقه‌ای خراسان

  • کد نوشته: 89448
  • دی 18, 1402
  • همزمان با میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و همچنین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مراسمی در شرکت برق منطقه ای خراسان برگزار شد.
    سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در برق منطقه‌ای خراسان

    نخست نیوز، محمد باقر عطاریانی _ شرکت برق منطقه ای خراسان در این مراسم سردار غزالی پور معاون هماهنگ کننده سپاه قدس ، مهندس محمودی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خراسان ، دکتر زارعی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا علیه السلام، حسینی فرمانده حوزه بسیج ادارات شهید عباسپور و جمعی از فرماندهان و بسیجیان زیرمجموعه آن حوزه به همراه معاونین و کارکنان شرکت برق منطقه ای خراسان حضور داشتند.

    در این مراسم معاون هماهنگ کننده سپاه قدس در سخنانی با اشاره به فضایل اخلاقی سردار سلیمانی اظهار داشت : این سردار رشید اسلام هیچ چیز را برای خود نمی خواست و هدف او سربلندی اسلام و ایران بود. غزالی پور خاطرنشان ساخت : سردار سلیمانی در طول دوره مسئولیت خود هیچ گاه از رهبری هزینه نکرد بلکه منویات رهبری را با جان و دل انجام می داد و همیشه خود را وقف و خرج رهبری می کرد.سردار غزالی پور دلیل محبوبیت این شهید بزرگوار را مردمی بودن و ابراز ارادت به اقشار ضعیف جامعه عنوان کرد.

    وی در ادامه سخنان خود به فتنه وآشوبهای سال های اخیر در کشور اشاره کردو اظهار داشت: دشمنان اسلام و ایران هیچ گاه دست از مقابله با مردم ایران بر نخواهند داشت و مردم و مسئولین در تمام زمانها باید هوشیار باشند .در ادامه مراسم با ذکر رشادت های شهدای مدافع امنیت، به مناسبت روز بزرگداشت مقام زن از همسر یک شهید مدافع امنیت تجلیل به عمل آمد .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *