×
×
جدیدترین‌‌ها

تسهیلات ویژه برای مشمولان پذیرفته شده در ورودی بهمن دانشگاه ها

  • کد نوشته: 84074
  • آبان 13, 1402
  • سرهنگ محمدرضا کریم پور معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران از تسهیلات ویژه برای مشمولان پذرفته شده در دانشگاه ها در نیم سال دوم 1402 خبر داد

    تسهیلات ویژه برای مشمولان پذیرفته شده در ورودی بهمن دانشگاه ها

    به گزارش نخست نیوز:خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا کریم پور در تشریح این خبر، گفت: به منظور تسهیل در ادامه تحصیل مشمولان فارغ التحصیل پایه دوازدهم سال تحصیلی 1401که از طریق سازمان سنجش ویا مرکز آزمون دانشگاه آزاد در نیم سال دوم 1402(بهمن ماه) مورد پذیرش دانشگاه ها قرار گرفته اند، شرایط ویژه ای برای آنان در نظر گرفته شده است .

    معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: این دسته از مشمولان غایب محسوب نشده و می توانند بدون هیچ دغدغه ای نسبت به ثبت نام قطعی در دانشگاه اقدام کنند.

    سرهنگ کریم پور خاطرنشان کرد: آن دسته ازمشمولان پذیرفته شده ورودی بهمن ماه1402 دانشگاه ها که دارای برگ آماده به خدمت هستند، می بایست با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) و ارائه برگ قبولی صادرشده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و یا مرکز آزمون دانشگاه آزاد، نسبت به ثبت درخواست تمدید تاریخ اعزام به خدمت خود تا بهمن ماه سال جاری اقدام کنند .

    وی همچنین اظهار داشت: سایر مشمولان که برای اعزام به خدمت اقدام نکرده اند ، می توانند با ثبت درخواست معافیت تحصیلی و بدون نیاز به ثبت درخواست دیگری از معافیت تحصیلی برخوردار شوند.

    سرهنگ کریم پور عنوان داشت: مشمولانی که نسبت به ثبت معافیت تحصیلی و ثبت نام قطعی دردانشگاه اقدام نکرده اند، شامل تسهیلات فوق نشده و غیبت آنان قابل توجیه نخواهد بود. معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان در خاتمه گفت: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی(سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

    برچسب ها سرهنگ

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *