×
×
جدیدترین‌‌ها

وضعیت بازار اجاره در منطقه یک تهران

  • کد نوشته: 101629
  • تیر 11, 1403
  • رهن کامل آپارتمانی ۱۱۰ متری و ۲ سال ساخت و بدون امکانات خاص در فرمانیه تهران ۳ میلیارد تومان است.
    وضعیت بازار اجاره در منطقه یک تهران

    به گزارش نخست نیوز، آنطور که واسطه‎‎‌گران ملکی منطقه یک می‌گویند: بازار رهن و اجاره مسکن در این منطقه بین ۳۰ تا ۴۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

    در منطقه یک و در محله‌های که به گفته مشاوران ملکی معمولی است، برای رهن هرمترمربع از آپارتمانی با عمربنا ۵ تا ۱۰ سال، با مساحتی بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ مترمربع و دارای امکانات آسانسور و پارکینگ و بدون استخر و سونا و جکوزی، ۲۰ میلیون تومان تعیین می‌شود؛ یعنی برای رهن واحدی با این ویژگی دست‌کم باید ۲ میلیارد تومان بودجه داشت؛ این درحالی است که برای رهن چنین واحدی در سال گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعیین می‌شد.

    در فرمانیه، رهن کامل آپارتمانی ۱۱۰ متری و ۲ سال ساخت و بدون امکانات خاص، ۳ میلیارد تومان و در محله نیاوران، برای رهن کامل واحدی ۲۷۰ متری و ۲ سال ساخت و دارای امکانات و مشاعات خاص، ۱۰ میلیارد تومان تعیین شده است.

    در آراج، برای آپارتمانی ۱۸۰ متری و ۹ سال ساخت، یک میلیارد رهن و ۵۵ میلیون تومان اجاره ماهانه و در محله ولنجک برای رهن کامل واحدی ۱۲۵ متری و ۲۸ سال ساخت و بدون آسانسور و پارکینگ، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

    شما در جدول زیر می‌توانید قیمت رهن و اجاره مسکن در منطقه یک تهران را مشاهده کنید:

    وضعیت بازار اجاره در منطقه ۱ تهران

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *